خانهاخبار
آشنایی با مراکز خرید تلفن هوشمند و اقلام دیجیتال تهران: ​بازار موبایل شرق

آشنایی با مراکز خرید تلفن هوشمند و اقلام دیجیتال تهران: ​بازار موبایل شرق

معرفی بازار موبایل شرق، امکانات، دسترسی‌ها، محصولات، کالاها و سایر مشخصات
۱۳۹۴/۵/۱۳

در مجموعه مطالب آشنایی با مراکز خرید تلفن هوشمند و اقلام دیجیتال تهران، در قسمت قبل به معرفی پاساژ پایتخت واقع در خیابان میرداماد پرداختیم. در این قسمت قصد داریم پاساژی در شرق تهران به شما معرفی کنیم.
اغلب افرادی که قصد خرید گوشی هوشمند دارند علاقه‌مندند قبل از خرید، گوشی مدنظر خود را تست کنند و امکانات آن را در شرایط مختلف به چالش بکشند. حال فرض کنید منزل شما در شرق تهران باشد و مجبور باشید برای تست یک گوشی یا حتی دیدن یک مدل خاص، با صرف هزینه و زمان زیاد، خودتان را به مرکز شهر برسانید تا بتوانید پیش از خرید انتخاب‌های خود را برسی کنید!

 

image


بازار موبایل شرق تهران محلی دائمی و بسیار مناسب برای تهیه انواع تلفن همراه، تبلت و سیم‌کارت است. همچنین برای تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلفن همراه و تبلت خودتان نیز می‌توانید از همین پاساژ استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مهم و بسیار کاربردی این پاساژ این است که از برندهایی همچون ال‌جی، سامسونگ، سونی و هوآوی در این مرکز یک یا چند نماینده حضور دارند و محصولاتشان را روی استند یا داخل بعضی فروشگاه‌ها به‌صورت آماده به کار قرار داده‌اند تا مشتریان قبل از خرید بتوانند گوشی مد‌نظرشان را تست کنند و امکاناتش را بررسی نمایند.
اما یکی از انتقاداتی که به بازار موبایل شرق وارد است مربوط می‌شود به عدم عرضه محصولات رایانه‌ای و صوتی‌تصویری و همچنین نبود فروشندگان دوربین؛ چراکه وقتی نام بازار به میان می‌آید، توقع می‌رود آن مجموعه از گستردگی بیشتری برخوردار باشد.
این پاساژ، که در دو طبقه خلاصه می‌شود، بیش از 50 فروشگاه و دفتر اداری دارد و برای جابه‌جایی شما بین طبقات تمام وسایل رفاهی از جمله آسانسور، پله‌برقی و راه‌پله ساده در نظر گرفته شده است. بازار موبایل شرق تقریبا می‌تواند تمام نیازهای افرادی را رفع کند که به دنبال تلفن همراه و محصولات وابسته (تبلت، لوازم جانبی، گجت‌ها و...) هستند تا دیگر به سفرهای درون شهری و اتلاف وقت نیازی نباشد.

 

image


این مرکز خرید در خیابان 46 متری شرقی نارمک، بین خیابان مدائن و پارک شقایق، واقع شده است و سه طبقه پارکینگ اختصاصی و عمومی نیز دارد. شما از چند راه می‌توانید به این پاساژ دسترسی پیدا کنید. از بزرگراه شهید باقری و ایستگاه متروی شهید باقری، همچنین متروی علم و صنعت که در انتهای خیابان دردشت قرار دارد، و از تقاطع خیابان‌های شهید آیت و 46 متری نارمک (چهارراه تلفن‌خانه) می‌توانید به‌راحتی به بازار موبایل شرق برسید.
اگر شما هم از این پاساژ دیدن کرده‌اید یا کالایی خریده‌اید، می‌توانید ما را با نظرهای خود در شبکه‌های اجتماعی جی‌اس‌ام همراهی کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امیر

۱۳۹۸/۸/۸
سلام سال 94 من یک گوشی ازتون خریدم وقتی دستم رسید اون چیزی که میخواستم نبود . گو.شی روپس فرستادم ولی پولشو بهم ندادید . 250هزار تومن اون سال من دادم بعلاوه هزینه پست متاسفاته ده بار زنگ زدم

ناشناس

۱۳۹۵/۱۲/۶
با سلام
منزل ما نزدیک همین مرکز است یکی از معایب این ساختمان این است که ورودی آن از خیابان چندتا پله داره و من که بخاطر بیماری با ویلچر تردد دارم اضلا نمیتونم وارد این مرکز بشم ای کاش یک رمپ برای افرادی که مشکل دارن در کنار پله ها ساخته میشد تا افرادی مثل من هم بتونیم از این مراکز استفاده کنیم

ahsal

۱۳۹۴/۹/۲۹
مرسی