خانهاخبار
ویدیوی دوبله جی‌اس‌ام: بررسی تخصصی اپل واچ

ویدیوی دوبله جی‌اس‌ام: بررسی تخصصی اپل واچ

ساعت هوشمند اپل یا اپل واچ هم‌اکنون مدت‌هاست به بازار عرضه شده و در کشورهای مختلفی به فروش می‌رسد. اگر تاکنون به هر دلیل فرصت نکرده‌اید بررسی تخصصی آن را مشاهده کنید یا بخوانید، ویدئوی دوبله‌شده این مطلب را از دست ندهید.
۱۳۹۴/۵/۱۲

ورود ساعت هوشمند اپل به بازار را بدون شک می‌توان یکی از مهم‌ترین اتفاقات دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۵ دانست. خواه نظر مثبتی به اپل واچ داشته باشید و خواه منفی، این ساعت مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان اپل قرار گرفت و عده بسیاری نیز به‌دلیل علاقه به اپل واچ به کمپانی اپل گرایش پیدا کردند. پیش از اپل نیز شرکت‌هایی همچون سونی، سامسونگ و ال‌جی ساعت‌های هوشمند خود را روانه بازار کرده بودند، اما محصولات آنها هرگز نتوانست همانند ساعت هوشمند اپل با اقبال گسترده مواجه شود.

 

image

 

اپل واچ در یک آمار خیره‌کننده در هفته اول پیش‌فروش خود آمار فروش یک سال گذشته ساعت‌های اندروید ور را پشت سر گذاشت. ساعت هوشمند اپل، که در دو نسخه ۴۲ و ۳۸ میلی‌متری عرضه می‌شود، سه مدل اپل واچ، اپل واچ  اسپورت و اپل واچ ادیشن دارد. کاربران می‌توانند هر کدام از این مدل‌ها را با مجموعه متنوعی از بندها خریداری کنند. محدوده قیمت این ساعت‌ها از ۳۵۰ دلار در مدل اسپورت ۳۸ میلی‌متری آغاز می‌شود و تا ۱۷ هزار دلار در مدل ادیشن ۴۲ میلی‌متری می‌رسد.

اگر هنوز فرصت نکرده‌اید در مورد اپل واچ اطلاعات کسب کنید، ویدئوی دوبله‌شده بررسی تخصصی آن را در ادامه مطلب از دست ندهید. همچنین بررسی تخصصی آن نیز پیش از این در وب‌سایت جی‌اس‌ام منتشر شده که از این لینک قابل مشاهده است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sam

۱۳۹۴/۷/۲۶
مرسیییییی :)