خانهاخبار
جدیدترین تصاویر افشاشده نشان می‌دهد آیفون 6s با رنگ جدیدی عرضه می‌شود

جدیدترین تصاویر افشاشده نشان می‌دهد آیفون 6s با رنگ جدیدی عرضه می‌شود

اخبار و شایعات پیرامون آیفون‌های جدید اپل همچنان ادامه دارد. در جدیدترین آنها حالا نوبت به تصاویری از حلقه دور دوربین و همچنین اتصالات مربوط به لاجیک برد آیفون 6s رسیده است.
۱۳۹۴/۵/۱۲

یکی دیگر از شایعاتی که به آیفون جدید اپل مربوط می‌شود به‌تازگی منتشر شده است. روزهای گذشته در خبرها خواندیم که، با توجه به رندرهای منتشرشده، آیفون 6s و 6s Plus به میزان ۰.۲ میلی‌متر از آیفون‌های فعلی قطورترند. اصلی‌ترین هدف این افزایش قطر احتمالا افزایش مقاومت این گوشی‌ها در برابر فشار و خم شدن است، ضمن اینکه ممکن است مزایای دیگری نیز داشته باشد، نظیر بزرگ شدن حجم باتری.

حالا، در جدیدترین تصاویر منتشرشده، عکس‌هایی از حلقه دور دوربین آیفون‌های جدید به همراه اتصالات مربوط به لاجیک برد و نگهدارنده دکمه هوم به دست سایت‌های خبری رسیده است. عکس‌هایی از کابل را در سال‌های اخیر درخصوص آیفون‌های پیشین نیز دیده‌ایم، تنها تفاوتی که وجود دارد این است که امسال برای این قسمت شاهد کابل یک‌تکه هستیم، درحالی‌که کابل مربوط به آیفون 6 از دو قسمت تشکیل شده بود.

 

image

 

اما عکس حلقه دور دوربین به احتمالات جدید دامن می‌زند: آیا واقعا باز هم شاهد لنز بیرون‌زده آیفون از بدنه خواهیم بود؟ آیا این لنز بیرون‌زده فقط در یکی از آیفون‌های جدید دیده می‌شود یا در هر دو آیفون 6s و 6s Plus وجود خواهد داشت؟

 

image

 

همچنین رنگ این حلقه‌ها از رنگ جدیدی در آیفون‌های بعدی اپل خبر می‌دهد. عکسی که از این حلقه‌ها منتشر شده آنها را در رنگ Rose Gold نشان می‌دهد و این شایعه را قوت می‌بخشد که آیفون‌های 6s و 6s Plus در چهار رنگ عرضه خواهند شد.

 

image

 

 

نظر شما در خصوص رنگ جدید احتمالی آیفون 6s چیست؟ فکر می‌کنید وجود رنگ جدید می‌تواند خریداران بیشتری را به آیفون 6s علاقه‌مند کند؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

خوره تکنولوژی

۱۳۹۴/۵/۲۳
ممکنه!