خانهاخبار
استقبال از تورینگ چگونه خواهد بود؟

استقبال از تورینگ چگونه خواهد بود؟

روز شانزدهم تیرماه خبری مبنی بر تولید مقاوم‌ترین گوشی جهان منتشر شد: صنایع رباتیک تورینگ محصول خود را با آلیاژی جدید تولید کرده است.
۱۳۹۴/۵/۱۲

صنایع رباتیک تورینگ از آلیاژی جدید برای گوشی هوشمند خود استفاده کرده‌ است. این آلیاژ ترکیبی از فلزات زیرکونیوم، مس، آلومینیوم، نیکل و نقره است که ساختار اتمی آن بیشتر به شیشه شباهت دارد تا آلومینیوم یا استیل.

 

image

 


کارشناسان انتظار داشتند صنایع رباتیک تورینگ محصول خود را پیش‌فروش کند، اما، به‌جای این کار، تورینگ از کاربران می‌خواهد در صورت تمایل به استفاده از تورینگ این محصول را رزرو کنند. تورینگ با این کار می‌خواهد تخمین بزند چه تعداد گوشی باید تولید کند.

در کنار بدنه‌ای که از مورفیوم مایع تولید شده و آن را مقاوم‌تر از آلومینیوم و استیل کرده، گوشی‌های تورینگ از سیستم رمزگذاری‌شده ارتباطی برای ارتباط میان خود استفاده خواهند کرد. این امر سبب می‌شود شخص سوم نتواند وارد ارتباطات کاربران شود و درنتیجه این سیستم ارتباطی امنیت بسیار بالایی خواهد داشت.

 

image


تورینگ با حافظه داخلی 16، 64 و 128 گیگابایتی و در رنگ‌های جالب Beowulf ،Pharaoh و Cardinal در دسترس خواهد بود.

تورینگ یک فبلت با صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1080×1920 است که از تراشه اسنپدراگون 801 قدرت می‌گیرد. پردازنده تورینگ 4 هسته‌ای با سرعت پردازش 2.5 گیگاهرتز است و پردازنده گرافیکی آدرنو 330 نیز برای پردازش بازی‌ها و فعالیت‌های سه‌بعدی و دوبعدی به پردازنده اصلی کمک خواهد کرد. در کنار این پردازنده‌ها یک رم 3 گیگابایتی DDR3 هم قرار دارد.

 

image


دوربین اصلی تورینگ 13 مگاپیکسلی است و با دوربین دوم 8 مگاپیکسلی آن می‌توان انتظار سلفی‌های خوبی داشت. تورینگ از اندروید 5.0 به‌عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند و یک باتری 3000 میلی‌آمپری به آن انرژی می‌دهد. این محصول گواهی IP X8 دارد؛ این گواهی بدین معنی است که تورینگ تا عمق 10 متری زیر آب نیز کارایی‌اش را حفظ می‌کند.

قیمت تورینگ 16 گیگابایتی 610 دلار، 64 گیگابایتی آن 740 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن 870 دلار خواهد بود. هنوز زمان عرضه جهانی این محصول مشخص نیست و علاقه‌مندان در حال حاضر فقط می‌توانند تورینگ را رزرو کنند.

به نظر شما آیا از تورینگ استقبال خواهد شد؟

منبع: Phone Arena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

am1r.ho3ein

۱۳۹۴/۵/۱۲
خب ادم 130دلار روش ميذاره لاكچري ميخره ديگه...