خانهاخبار
پرچمداران مایکروسافت لومیا 940 و 940XL نام می‌گیرند

پرچمداران مایکروسافت لومیا 940 و 940XL نام می‌گیرند

شایعات در مورد نام پرچم‌داران مایکروسافت هر روز بیشتر می‌شود، اما این بار، برخلاف خبرهای قبلی، چنین به گوش می‌رسد که احتمالا این گوشی‌ها لومیا 940 و 940XL نام خواهند گرفت.
۱۳۹۴/۵/۱۱

باز هم شایعه در مورد پرچم‌داران مایکروسافت! این بار منبع موثقی از NokiaPowerUser گزارش می‌دهد که پرچم‌داران این شرکت، برخلاف آنچه پیش‌تر گفته شده بود، لومیا 950 و لومیا 950 XL نام نخواهند گرفت. باز هم شایعاتی به گوش می‌رسد که این دو گوشی، طبق روال سابق، لومیا 940 و 940XL نام خواهند گرفت و همین روند نام‌گذاری بدون ایجاد وقفه ادامه پیدا خواهد کرد.

در این شایعات خبرهایی هم از لومیا 840 هست و البته به این گوشی قبلا اشاره شده بود؛ گوشی‌ای که قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه شود. البته این‌طور گفته شده که این گوشی پس از معرفی پرچم‌داران مایکروسافت معرفی می‌شود و همچون آنها روند نام‌گذاری را حفظ خواهد کرد و همان 840 (به‌جای 850) نام خواهد گرفت.

image

اما خبر دیگری که در مورد این گوشی‌ها منتشر شده درباره وجود دکمه‌های لمسی روی نمایشگر گوشی است؛ دکمه‌هایی که چندان خوشایند کاربران گوشی‌های سری لومیا نیستند. به‌هرحال به احتمال زیاد هر سه این گوشی‌ها از دکمه‌های لمسی روی نمایشگر برخوردار خواهند بود.

اخبار منتشرشده توسط نوکیا پاور یوزر اغلب درست از آب درمی‌آید؛ حال باید منتظر معرفی گوشی‌های لومیای جدید باشیم تا ببینیم آیا این گوشی‌ها شماره 50 را به دنبال خود خواهند داشت یا، طبق روال همیشگی، انتهای شماره آنها 40 خواهد بود.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

SairOOs

۱۳۹۴/۵/۱۷
این مطلب مال چند ماه قبله
کانسپتشم قدیمیه
الان اسم گوشی lumia 950 و lumia 950 xl هست

Sina

۱۳۹۴/۵/۱۲
از من میشنوی برو پیش یه نفر که ویندوزفون داره از بخواه برات توضیح بده چطوریاس. تو این سایتای اینترنتی هر وقت یه مقایسه بین این سیستم عاملا میذارن به نا حق پا روی ویندوزفون میذارن و کلی چیزای بی مورد در موردش میگن اینجا ها همه آندرویدی و ای او اسی هستن. نویسنده هه هنوز با ویندوزفون کار نکرده میاد ازش نقد می کنه. نقد قبلی که خیلی مسخره و غیر حرفه ای بود.

mh6586

۱۳۹۴/۵/۱۲
کاش مقایسه و امکانات و کارایی سه سیستم عامل Android , ios , win phone بذارید تا ببنیم این وین فون چه شکلیه و چطوریه؟
من خیلی دلم میخواد برم سیستم عامل وین فون. ممنون میشم

arman

۱۳۹۴/۵/۱۲
ساپورت ک میشه ولی 640بگیری بهتره چون گوشی های جدید مایکی 90دلار هدیه ی محصولات گیم لافت دارن
کیفیت ساختشونم تقریبا یکیه
توصیه من 640xlچون دورببین قویتری داره

totemist

۱۳۹۴/۵/۱۱
اتفاقن لومیا 830 جزو سری اول گوشی هایی هست که به ویندوز 10 آپدیت میشند. توی لیستی که مایکروسافت چند روز قبل اعلام کرد لومیا 830 و لومیا 640 ایکس ال رو میتونی روزی که ویندوز10 موبایل معرفی میشه به روز رسانی کنی.
البته اگر 4g برات مهم نیست و با صفحه بزرگتر مشلی نداری به نظرم 640 ایکس ال بگیری بهتره.
عمر باتری خیلی قوی تر و دو سیم کارته بودن و دوربین جلوی بهتر از مزایای 640 هستند
4g و دوربین با کیفیت تر (با اینه مگا پیکسل کمتری داره) و کناره های فلزی هم نقاط قوت 830 هستند