خانهاخبار
رندرهای جدید آیفون 6s از افزایش قطر آن خبر می‌دهند

رندرهای جدید آیفون 6s از افزایش قطر آن خبر می‌دهند

هرچه بیشتر به ماه سپتامبر نزدیک می‌شویم، باید منتظر انتشار اخبار و شایعات بیشتری از آیفون‌های جدید اپل باشیم. حالا در جدیدترین تصاویر، رندرهایی از آیفون 6s و 6s Plus می‌بینیم که اطلاعات ارزشمندی در مورد آنها در اختیارمان می‌گذارند.
۱۳۹۴/۵/۱۰

برای تماشای رندهای جدید و اطلاع از آخرین شایعات پیرامون آیفون‌های جدید آمادگی دارید؟

براساس آخرین تصاویر منتشرشده از رندهای آیفون 6s، که منابعی همچون uSwitchUK و OnLeaks فاش کرده‌اند، مشخص شده بدنه آیفون‌های جدید کمی قطورتر از آیفون‌های 6 و 6 Plus خواهد بود.

این تصاویر از تولیدکنندگان قاب برای این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده‌اند. معمولا تولیدکنندگان قاب و لوازم جانبی ماه‌ها قبل از ورود گوشی‌ها به بازار از ابعاد و مشخصات آنها باخبر می‌شوند تا بتوانند محصولات خود را برای زمان مناسب تولید و روانه بازار کنند. مهم‌ترین مشخصه‌ای که از این تصاویر برداشت می‌شود این است که اپل قطر آیفون 6s و 6s Plus را ۰.۲ میلی‌متر افزایش داده؛ بدین ترتیب قطر آیفون 6s از ۶.۹ میلی‌متر به ۷.۱ و قطر آیفون 6s Plus از ۷.۱ میلی‌متر به ۷.۳ میلی‌متر افزایش خواهد یافت.

 

image

 

طبق آنچه در تصاویر مشخص است، در آیفون 6s دیگر از لنز بیرون‌زده دوربین خبری نیست، اما ظاهرا همچنان این حلقه دور لنز دوربین در تصاویر مربوط به آیفون 6s Plus در سطحی بالاتر از گوشی وجود دارد. با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد شاید اپل برای آیفون 6s Plus دوربینی قوی‌تر و بهتر نسبت به آیفون 6s در نظر گرفته باشد.

جدا از مسئله لنز دوربین، افزایش قطر باعث بهبود مقاومت این گوشی‌ها در برابر فشار و خم شدن می‌شود. همان‌طور که حتما به یاد دارید، ابتدای ورود آیفون‌های 6 و 6 Plus به بازار شایعه‌هایی مبنی بر خم شدن آنها در برابر فشار منتشر شده بود که برخی از این شایعات به واقعیت نیز تبدیل شدند. اما حالا اپل نمی‌خواهد بگذارد این اتفاقات دوباره برای آیفون‌های جدید رخ دهد. استفاده از آلیاژی قوی‌تر در بدنه و همچنین افزایش قطر، راهکارهایی هستند که احتمالا اپل با آنها جلو تکرار این مشکل را خواهد گرفت.

در هر صورت تنها موردی که تاکنون در مورد پرچم‌داران بعدی اپل قطعی و مسلم است شباهت شکل ظاهری آنها به مدل‌های سال گذشته است. با توجه به سابقه اپل در ارائه آیفون‌های 3gs و 4s و 5s، دیگر یقین داریم که آیفون 6s نیز از طراحی کاملا مشابهی با آیفون 6 برخوردار است. استفاده از ویژگی فورس تاچ نیز یکی دیگر از شایعات قوی در مورد آیفون‌های بعدی اپل است. با توجه به استفاده از فورس تاچ در ترک‌پد مک‌بوک‌های جدید و همچنین اپل واچ، حالا تحلیلگران بازار، براساس شواهدی که به دست آمده، پیش‌بینی می‌کنند که فورس تاچ را در آیفون 6s و 6s Plus نیز شاهد خواهیم بود.

نظر شما درخصوص این اطلاعات چیست؟ آیا بیشتر شدن قطر آیفون‌های جدید را اقدامی مثبت می‌دانید یا فکر می‌کنید قطر فعلی آیفون 6 و 6 Plus به اندازه کافی جذاب و مفید است؟

منبع: technobuffalo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

سردار

۱۳۹۴/۵/۲۴
قبول دارین اصلن هیچ گوشی ای ارزش این همه پولو نداره حتی اگه فرزند دلبند آقای «ب ـ ز» هم باشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی اصغر

۱۳۹۴/۵/۱۴
نوآوری به ضد آب بودنو داشتن قلم...است؟؟؟هرکس با اپل کار کرد باش حداقل نود درصدشون تمام این امکانات نداشتشو با جون میخره چون همه ی این چیزارو اپل با کیفیتش جبران کرد.
در مورد دوربینم بعضیا نگاهشون فقط به عدد ددوربینشم به صراحت میشه گفت از خیلی از گوشی های سونی و برندای دیگه بهتر مطمن باشین.
استیو جابز نه استیل جابز

ali

۱۳۹۴/۵/۱۱
سلام منظور از فورس تاچ چیه ؟

sepehr

۱۳۹۴/۵/۱۱
dose aziz asle kare apple dakhele badanas.A9...

ehsan002

۱۳۹۴/۵/۱۱
دوست عزیز شرکت های تولید کننده موبایل برای منافع خودشون ، هر سال فقط یک یا دو قابلیت جدید به گوشیشون اضافه میکنند.هیچ وقت نمیان همه قابلیت هایی که توی ذهنشون هست رو روی گوشی پیاده کنند.قابلیت های جدید رو کم کم اضافه میکنند تا طرفدارانشون برای خرید گوشی های بعدیشون مشتاق تر بشن و مجبور باشن پول بیشتری بابت گوشی های جدید پرداخت کنند.