خانهاخبار
نام گوشی جدید بلک بری لو رفت: BlackBerry Passport Silver Edition

نام گوشی جدید بلک بری لو رفت: BlackBerry Passport Silver Edition

تصویر لورفته از بلک‌بری نشان می‌دهد گوشی جدید این شرکت نسخه دیگری از بلک‌بری پاسپورت است و BlackBerry Passport Silver Edition نام دارد.
۱۳۹۴/۵/۱۰

بالاخره به نظر می‌رسد شایعات در مورد نام گوشی جدید بلک‌بری رو به پایان است؛ دستگاهی که نخست با نام BlackBerry Oslo توجه همه را به خود جلب کرد، پس از آن صحبت از نام Bleckberry Dallas بود و اکنون به نظر می‌رسد رسما با نام BlackBerry Passport Silver Edition معرفی خواهد شد. این نام از اسلاید محرمانه‌ای درز کرده که از بلک‌بری لو رفته است. عجیب نیست که نام گوشی از مدل پاسپورت این شرکت گرفته شده باشد، زیرا مشخصات آن نیز شبیه بلک‌بری پاسپورت اصلی است.

اگرچه این بار عکس گوشی فاش شده و احتمالا نام گفته‌شده و مشخصاتش نیز درست است، باز هم ممکن است تغییراتی در آن شاهد باشیم. به‌هرحال اگر این خبر حقیقت داشته باشد، BlackBerry Passport Silver Edition نمایشگری 4.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 1440 خواهد داشت. نمایشگر مربعی‌شکل این گوشی تراکم پیکسلی 453 پیکسل در هر اینچ به همراه خواهد داشت. تراشه اسنپدراگون 801 با پردازنده چهارهسته‌ای و 2.2 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 330 نیز وظیفه پردازش را در این دستگاه به عهده دارند.

image

دوربین 13 مگاپیکسلی بلک‌بری پاسپورت نقره‌ای از تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر بهره می‌برد و دوربین جلو آن نیز 2 مگاپیکسلی است. باتری این گوشی ظرفیتی برابر با 3450 میلی‌آمپرساعت دارد و سیستم عامل بلک‌بری 10.3 نیز از پیش بر این گوشی نصب شده است.

اگر گوشه‌های بلک‌بری پاسپورت اصلی شما را نگران می‌کرد، باید بگوییم ظاهرا در این گوشی جدید گوشه‌ها کمی گردتر شده‌اند و درنتیجه در دست گرفتن گوشی ساده‌تر خواهد بود، اما به‌هرحال هنوز خبر قطعی از این گوشی در دست نیست و فعلا باید منتظر ماند تا گوشی به‌طور رسمی معرفی شود.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mh6586

۱۳۹۴/۵/۱۱
ضعیفه، چیز خاصی برای رقابت نداره
هیف...

SH Y N

۱۳۹۴/۵/۱۰
سلام وقت بخیر به گروه محترم GSM که انصافا اخبار مربوط به حوزه موبایل رو بی نظیر پشتیبانی می کنه .خداقوت
فقط اخبار مربوط به بلک بری که ی برند فوق خاص هستو خیلی خوب پشتیبانی نمیکنید در صورتی که طرفدار زیادی در کشورمون داره
همانطور که نویسنده خوبتون هم گفت دقیقا مشخصات پاسپورت رو داره و وظیفه تولیدش هم بر عهده پورشه دیزاین هست که تغییر سیاست بلک بری برای این مدل محبوب شده .
البته اینو هم بگم که بخاطر گردی که تو گوشه داره شبیه مدل AT&T که اکنون در بازارهای امریکایی هس تبدیل شده
با تشکر از سایت بروزتون