خانهاخبار
آیا پای Force Touch به خانواده آیفون نیز باز می‌شود؟

آیا پای Force Touch به خانواده آیفون نیز باز می‌شود؟

با قوت گرفتن شایعه تولید آیفون 6s، خبرهایی در مورد استفاده از ماژول Force Touch شنیده می‌شد و اکنون این شایعه قوت بیشتری پیدا کرده است.
۱۳۹۴/۵/۱۰

به نظر می‌آید شایعه استفاده از Force Touch در آیفون 6s واقعی باشد. ماه گذشته خبری از تولید نمونه‌هایی از ماژول Force Touch منتشر شد و بنا بر گزارشات، TPK، بزرگ‌ترین تولیدکننده حسگرهای لمسی در جهان، در حال تولید انبوه ماژول Force Touch است.

هنوز معلوم نیست این قطعات برای کدام کمپانی تولید می‌شود، اما، طبق اخبار و شایعاتی که پیرامون آیفون 6s منتشر شده، احتمالا باید اپل را سفارش‌دهنده این محصول قلمداد کرد.

image

اگر آیفون 6s با Force Touch عرضه شود، انتظار می‌رود فروشش بسیار بالا باشد. TPK تصور می‌کند اختراع جدیدش افزایش سود 50 درصدی برای این کمپانی به همراه داشته باشد. با این فرض که ماژول تولیدی TPK برای آیفون 6s باشد، پیش‌بینی می‌شود فروش آیفون 6s حدود 36 تا 40 میلیون دستگاه باشد.

image

یک تحلیلگر محصولات اپل مدعی شده ماژول Force Touch که قرار است در آیفون 6s به کار رود کمی با Force Touch های به‌کاررفته در اپل واچ و مک بوک متفاوت خواهد بود. Force Touch به‌کاررفته در آیفون 6s، به‌جای محاسبه میزان فشار وارده توسط انگشت کاربر، محدوده لمس‌شده توسط انگشت کاربر را برای تعیین مقدار فشار بررسی می‌کند.
به نظر شما آیا از Force Touch در آیفون 6s استفاده خواهد شد؟ نظر شما در مورد ادعای تحلیلگر محصولات اپل چیست؟ آیا نحوه عملکرد Force Touch آیفون 6s با مک بوک و  اپل واچ متفاوت خواهد بود؟

منبع: Cult of Mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)