خانهاخبار
رندرهای رسمی از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس فاش شد

رندرهای رسمی از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس فاش شد

تقریبا مطمئنیم که سامسونگ قرار است در کنفرانس Unpacked خود، که در تاریخ 22 مرداد برگزار می‌شود، از دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس رونمایی کند، اما امروز رندرهایی از این دو گوشی منتشر شده است که به رندرهای رسمی آنها بسیار شباهت دارد.
۱۳۹۴/۵/۱۰

تنها چند روز مانده به کنفرانس پیش روی شرکت سامسونگ، به نظر می‌رسد که رندرهای رسمی از دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس این شرکت در اینترنت لو رفته باشد. این تصاویر را اکانت توییتر evleaks@ روی اینترنت منتشر کرد که شهرت زیادی در فاش کردن اطلاعات گوشی‌های مختلف دارد.

سامسونگ قرار است روز 22 مرداد کنفرانس Unpacked خود را در شهر نیویورک برگزار کند. انتظار داریم در این کنفرانس از دو فبلت جدید گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس رونمایی شود؛ فبلت‌هایی که هر یک 5.7 اینچ اندازه دارند و با ظاهری بر اساس شکل و فرم گلکسی اس6 عرضه می‌شوند.

image

طبق شایعاتی که تاکنون شنیده‌ایم، دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس نمایشگر 5.7 اینچی، دوربین 16 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت رم دارند؛ اما نوت 5، بر خلاف اس6 اج پلاس، فاقد صفحه نمایشگر خمیده است و از پردازنده قوی‌تر اگزینوس 7422 بهره می‌برد. همچنین نوت 5، مطابق همیشه، قلم دیجیتال S Pen با خود به همراه دارد.

به‌جز دو گوشی فوق‌الذکر، پیش‌بینی می‌شود که در کنفرانس 22 مرداد شاهد مدل 4.7 اینچی گلکسی اس6 و ساعت هوشمند جدید Gear A با صفحه گرد نیز باشم. اگر شما هم بی‌صبرانه منتظر دیدن محصولات جدید سامسونگ هستید، بهتر است تاریخ این کنفرانس را در تقویمتان علامت بگذارید تا این شب هیجان‌انگیز را از یاد نبرید!

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

amir

۱۳۹۴/۵/۱۹
سامی پلاستیک پلاستیکو ول کرد حالا امدیم خوشحالی کنیم فرت فرت گوشی میده یه ماه دیگه نوت 6 میاد میخوام بدونم تا کجا میخوان پیش برن یعنی تا نوت 10 هم میاد؟

عماد

۱۳۹۴/۵/۱۹
دقیقا تا میای بخری یکی دیگه میزنه

عرفان

۱۳۹۴/۵/۱۶
دقیقا همین طوره...

مجتبی

۱۳۹۴/۵/۱۴
به به!!ماشالله سامسونگ هر 20دقیقه یه بار میان رده میداد الان هر 20دقیقه یه مدل از پرچمدار!اس سیکس،اسسیکس اج،اس سیکت نت(یا پلاس) اس سیکس اکتیو،و نت پنج!همشون کمتر از پنج ماه خب تو ذوق خریدار میزنه با این کاراش

رضا

۱۳۹۴/۵/۱۲
همیشه گوشی های نوت نسبت به مدل های دیگه بهتر بوده. فقط حس خوب قلمشو حساب کنی بسته...