خانهاخبار
سامسونگ با عرضه Galaxy Folder آخرین گوشی تاشو اندرویدی خود را ارائه داد

سامسونگ با عرضه Galaxy Folder آخرین گوشی تاشو اندرویدی خود را ارائه داد

زمان زیادی است که، با ورود گوشی‌های هوشمند به بازار، گوشی‌های تاشو را کمتر می‌بینیم؛ اما سامسونگ فکر می‌کند این مدل گوشی‌ها هنوز بازار خودشان را دارند. به همین دلیل محصولی تولید کرده که ممکن است در عصر محصولات هوشمند قابلیت رقابت داشته باشد.
۱۳۹۴/۵/۷

سامسونگ این نکته را فهمیده که هنوز بازاری برای گوشی‌های تاشو وجود دارد. به‌خصوص از زمانی که کمپانی ال‌جی محصول Gentle را با سیستم عامل لالیپاپ ارائه کرد، سامسونگ نیز به فکر تولید دستگاهی برای رقابت با ال‌جی در این بازار افتاد. سامسونگ این بار از روش تقلیدی دیگری استفاده کرد و Galaxy Folder را به بازار عرضه کرد، با قیمت 250 دلار، قابلیت پشتیبانی از سیستم LTE و، از همه مهم‌تر، سیستم عامل اندروید لالیپاپ.

اولین بار سامسونگ Galaxy Folder را در سال 2013 تولید کرد و حالا این مدل جدید نسل دوم این محصول خواهد بود؛ یعنی نام این محصول تغییر نکرده و مشخصات فنی‌اش هم بر اساس نسل قبلی خواهد بود: صفحه نمایش 3.8 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی، دوربین جلو 2 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی و باتری 1800 میلی‌آمپری. این دستگاه در رنگ‌های سفید و مشکی ارائه می‌شود.

image

 

محصول Galaxy Folder تا ماه آینده در کره جنوبی قابل خرید خواهد بود، اما بعید به نظر می‌رسد که در کشورهای دیگر هم به فروش برسد. البته بازار کشورهای خاورمیانه معمولا از چنین محصولاتی استقبال می‌کند، پس به نظر ما ارائه این محصول در سایر کشورها چندان هم دور از انتظار نیست.

منبع : Androidcentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۵/۱۵
سلام از فروشندگان کسی این گوشی رو داره

mamad

۱۳۹۴/۱۱/۵
سلام میخواستم ببینم این گوشی الان داخل بازار موجود هستش یا نه هنوز اگر هست قیمتش چنده

محسن دامنی گل

۱۳۹۴/۵/۷
گوشی جالبی هستش. مخصوصا برای پدرانی که قدیم ها نسل های ابتدایی این نوع گوشی هارو داشتن میتونه مفید باشه