خانهاخبار
آیا نسل بعدی آیفون 6 نسخه 4 اینچی هم خواهد داشت؟

آیا نسل بعدی آیفون 6 نسخه 4 اینچی هم خواهد داشت؟

اگرچه اپل آیفون‌های جدیدش را با نمایشگرهای بزرگ روانه بازار کرده، به نظر می‌رسد هنوز هم نیم‌نگاهی به تولید آیفون‌های 4 اینچی دارد!
۱۳۹۴/۵/۶

هرچه به زمان معرفی نسخه جدید آیفون نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و احتمالات در مورد ویژگی‌های آیفون 6s و 6s plus و کلا هرچیز دیگری که به این آیفون‌ها مربوط می‌شود نیز بیشتر می‌شود. حال تحلیلگر موسسه Cowen and Company ادعا کرده که اپل تصمیم داشته برای آیفون 6 نسخه 4 اینچی هم عرضه کند، اما منصرف شده است.

پیش‌تر نیز شایعاتی در مورد نسخه 4 اینچی آیفون 6 شنیده بودیم؛ آیفون فلزی 4 اینچی که احتمالا نامش همان آیفون 6c می‌شد و گفته می‌شد همزمان با آیفون 6s و 6s Plus معرفی می‌شود. در گزارش‌ها آمده بود که این آیفون 4 اینچی تنها از نظر نمایشگر با آیفون 6 و 6 Plus متفاوت است و مشخصات داخلی آن کاملا مشابه آنهاست.

این تحلیلگر مدعی است که نشانه‌هایی از آیفون 4 اینچی در زنجیره تامین اپل در ماه‌های ژانویه تا مارس دیده شده، اما این نشانه‌ها دیگر دیده نمی‌شود و احتمالا دیگر از آیفون 4 اینچی خبری نخواهد بود. اما تحلیلگر موسسه Cowen and Company یکی از دلایل منصرف شدن اپل از آیفون 4 اینچی را فروش خوب آیفون 6 می‌داند و می‌گوید اپل به‌جای اینکه نسخه 4 اینچی از آیفون 6 تولید کند، سعی می‌کند آیفون 6c را به‌عنوان نسخه ارزان‌تر آیفون 6 معرفی کند.

 

image

 

از طرفی تحلیلگر دیگری نیز گفته که احتمال عرضه آیفون 4 اینچی در سال 2015 کم است، اما برخی گزارش‌ها از عرضه آیفون 7c با نمایشگر 4 اینچی در سال 2016 خبر می‌دهد. در حال حاضر اپل آیفون 5s و 5c را، که نمایشگر 4 اینچی دارند، عرضه می‌کند و احتمالا این دو گوشی را، به‌عنوان گوشی‌های میان‌رده، در کنار آیفون‌های جدیدش ارائه می‌کند و از قیمت آیفون 6 و 6 پلاس نیز 100 دلار کاسته می‌شود.

به‌هرحال، با توجه به موفقیت آیفون 6 و 6 پلاس، بعید به نظر می‌رسد که اپل امسال نسخه‌ای 4 اینچی از آیفون 6 روانه بازار کند و فقط در شرایطی که امسال آیفون 5c و سال دیگر نیز آیفون 5s را از رده خارج کند، شاید دوباره اقدام به ساخت آیفون 4 اینچی کند.

 

منبع: iphonehacks

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

اصغر

۱۳۹۴/۵/۸
ایفون 5 اس خیلی خوبه

جی اس ام

۱۳۹۴/۵/۷
بله، اپل تا چند ماه پس از عرضه ی مدل جدید، مدل قبلی را نیز تولید می کند.

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۵/۷
کاش بزنه خیلی خوبه اندازه 4 اینچ

امين

۱۳۹۴/۵/۶
بله اپل هنوز هم آيفون ٥ اس رو توليد ميكن نسخه ١٦ گيگ ٥٤٩دلار نسخه ٣٢گيگ ٥٩٩ دلار

علی

۱۳۹۴/۵/۶
جی اس ام ایا اپل هنوز ایفون 5 اس را تولید میکندیا خط تولیدش متوقف شده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟