خانهاخبار
لانچر اندرویدی دست‌پخت مایکروسافت

لانچر اندرویدی دست‌پخت مایکروسافت

مایکروسافت برنامه‌های متفرقه زیادی برای اندروید طراحی و منتشر کرده، اما این‌ بار پا را فراتر از حد تصور گذاشته است.
۱۳۹۴/۵/۶

مایکروسافت در گذشته برنامه‌هایی برای اندروید طراحی کرده بود. نمایشگر قفل هوشمند و کیبورد قابل استفاده در مایکروسافت اکسل از جمله این برنامه‌هاست.
در حال حاضر مایکروسافت یک قدم رو به جلو برداشته و قصد دارد لانچری برای اندروید طراحی و منتشر کند. این لانچر پیکان (Arrow Launcher) نام دارد و در حال حاضر مراحل طراحی را طی می‌کند و نسخه بتای آن به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.
لانچر به قسمتی از رابط کاربری اندروید گفته می‌شود که شخصی‌سازی صفحه خانه گوشی، اجرای اپلیکیشن‌ها، برقراری تماس‌های تلفنی و انجام دادن وظایفی از این دست را بر عهده دارد.

 

image

 


نسخه اولیه این لانچر در صورت ثبت‌نام در برنامه آزمایش محصول در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. لانچر پیکان ساده و کاربردی است و سه صفحه اصلی را به نمایش می‌گذارد. این صفحات عبارت‌اند از: آدم‌ها، اپلیکیشن‌ها، و نوشته‌ها و یادآورها. مایکروسافت قصد دارد اصل سادگی را در این لانچر رعایت کند و به همین دلیل اجازه پاک کردن یا اضافه کردن صفحه را به کاربر نمی‌دهد.
در صورتی که تمایل دارید از این لانچر استفاده کنید، می‌توانید فایل APK آن را دانلود کنید، اما فراموش نکنید فقط در صورتی به‌روزرسانی این لانچر را دریافت می‌کنید که دعوتنامه مایکروسافت را از طریق ثبت‌نام گرفته باشید.

منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)