خانهاخبار
نهنگ شکارچی در اقیانوس پرچم‌داران: وان‌پلاس 2 رسما معرفی شد

نهنگ شکارچی در اقیانوس پرچم‌داران: وان‌پلاس 2 رسما معرفی شد

پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد وان‌پلاس 2، سرانجام این محصول دوست‌داشتنی معرفی شد.
۱۳۹۴/۵/۶

وان‌پلاس 2 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های چینی موجود در بازار است؛ پرچم‌داری ارزان‌قیمت که سعی می‌کند رقیبی سرسخت برای پرچم‌داران سایر برندها باشد. شایعات و عکس‌های فراوانی در مورد وان‌پلاس 2 منتشر شده بود، اما در نهایت این محصول معرفی شد و به شایعات منتشرشده پایان داد.

 

image


همان‌طور که انتظار می‌رفت، وان‌پلاس 2 از تراشه 64 بیتی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 810، استفاده می‌کند. پردازنده وان‌پلاس 2 هشت‌هسته‌ای است و رم چهارهسته‌ای DDR4 محصول جدید وان‌پلاس را به محصولی پرقدرت با قابلیت پردازش اطلاعات سنگین تبدیل می‌کند. البته در کنار پردازنده مرکزی یک پردازنده گرافیکی آدرنو 430 هم قرار دارد که بازی‌های سه‌بعدی را بهتر پردازش می‌کند.
صفحه نمایش وان‌پلاس 2 نسبت به وان‌پلاس وان تغییری نکرده و همان سایز فبلت را حفظ کرده است. این صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی نیازهای کاربر را به‌خوبی رفع می‌کند. البته صفحه نمایش وان‌پلاس 2 در مقایسه با وان‌پلاس وان روشن‌تر است و رنگ‌ها را با کیفیت بالاتری نشان می‌دهد.

 

image


دوربین اصلی این دستگاه جدید 13 مگاپیکسلی است و تثبیت‌کننده نوری عکس و فوکوس لیزری هم دارد. ثبت ویدئو با وان‌پلاس 2 به‌صورت 4K امکان‌پذیر است و فیلم‌برداری صحنه آهسته آن با کیفیت 720 پیکسل با تعداد 120 فریم در هر ثانیه انجام می‌شود. وان‌پلاس 2 از دوربین دوم 5 مگاپیکسلی نیز برای ویدئوچت و گرفتن سلفی استفاده می‌کند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وان‌پلاس 2 استفاده از سنسور اثر انگشت است. شرکت سازنده وان‌پلاس 2 ادعا می‌کند سنسور به‌کاررفته در وان‌پلاس 2 بسیار سریع‌تر از سنسور موجود در آیفون 6 است و کاربران قادرند تا 5 اثر انگشت را در دستگاهشان ذخیره کنند.

 

image


باتری محصول جدید وان‌پلاس 3300 میلی‌آمپری است. باید دید این باتری برای فبلتی با سایز 5.5 اینچی مناسب است یا خیر. وان‌پلاس 2 از پورت USB Type-C برای ارتباط استفاده می‌کند و از دو سیم‌کارت نانو در کنار تکنولوژی 4G پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب و زیبای وان‌پلاس 2 وجود کاورهایی با رنگ‌بندی‌های خاص و زیباست.
وزن وان‌پلاس 2 حدود 175 گرم است و ابعادش نیز حدود 151.8×74.9×9.85 میلی‌متر است. این محصول در دو مدل 16 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و قیمتشان به‌ترتیب 329 دلار و 389 دلار است.

این محصول یازدهم اوت (بیستم مرداد) در بازارهای مهم عرضه می‌شود و سپس تا پایان سال میلادی جاری در سایر بازارهای جهان نیز عرضه می‌گردد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

shah

۱۳۹۴/۵/۷
فوکوس لیزری ۱۰ سال پیش روی گوشی های سایبر شات سونی اریکسون هم بود. الجی تازه پیداش کرده

Ashkan

۱۳۹۴/۵/۶
غولهههههه

fingel

۱۳۹۴/۵/۶
این که یه برند نه چندان مطرح(البته در سطح جهان) برای پیشرفت تا این حد تلاش میکنه قابل تحسینه.
گوشیی با این امکانات. با این قیمت بیشتر شبیه یه رویاست
البته وارد کشور که بشه قیمتش xبرابر میشه

مهدی

۱۳۹۴/۵/۶
فوکوس لیزری رو از ال جی تقلید کرده