خانهاخبار
عکس جدید لو رفته از گوشی Xperia C5 Ultra

عکس جدید لو رفته از گوشی Xperia C5 Ultra

هنوز سونی از Lavender رونمایی نکرده که عکس جدیدی از C5 Ultra لو رفت. با جی‌اس‌ام همراه شوید و ببینید چه جزئیاتی از این محصول در این عکس مشخص شده است.
۱۳۹۴/۵/۶

هنوز سونی از C5 Ultra، محصول میان‌رده جدیدش، رونمایی نکرده که دفترچه راهنمای این محصول تعدادی از جزئیات آن را لو داد. قرار بود سونی قبل از این دستگاه در ماه اوت از دستگاهی به نام Lavender پرده‌برداری کند که قرار بود با کد E5553 معرفی شود.

 

image

 

چیزی که اصلا انتظارش را نداشتیم این بود که دور صفحه نمایش این محصول فریم و قاب وجود داشته باشد، ولی این نکته در آخرین عکس لورفته از دستگاه مشخص شد. در این عکس تمام اجزای کنترل و سخت‌افزارهای بیرونی این محصول هم دیده می‌شود. سونی دوربین را با فلش LED و همچنین اسپیکر اصلی را در قسمت جلویی بدنه تعبیه کرده و دکمه دوربین، اسلات microSD و محل قرارگیری سیم کارت نانو را به لبه‌های کناری گوشی انتقال داده است. دکمه ولوم، علاوه بر کم و زیاد کردن صدا، می‌تواند نقش زوم‌کننده را در دوربین گوشی ایفا کند.

 

image

 

طبق شایعات، بقیه مشخصات Xperia C5 Ultra عبارت است از پردازنده مدیاتک MT6752، دو گیگابایت رم پردازشی، دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی  و صفحه نمایش 5.5 اینچی.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

am1382

۱۳۹۴/۵/۱۶
شایعات نیست تو سایت سونی همه چیز نوشته شده.