خانهاخبار
تصاویر واقعی از نمونه آزمایشی گلکسی نوت 5 فاش شد

تصاویر واقعی از نمونه آزمایشی گلکسی نوت 5 فاش شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از نمونه آزمایشی و در حال کار گلکسی نوت 5 سامسونگ به بیرون درز کرده است که اطلاعات بیشتری از این گوشی در اختیار ما می‌گذارد.
۱۳۹۴/۵/۵

اکنون ماه‌هاست که منتظر آمدن فبلت جدید سری نوت سامسونگ هستیم تا ببینیم، پس از موفقیت خیره‌کننده گلکسی اس 6، گلکسی نوت 5 چه چیزهای جدیدی برایمان خواهد داشت.
در هفته‌های گذشته شایعات به ما از مشخصات احتمالی گلکسی نوت 5 گفته بودند که ممکن است چه سخت‌افزارهایی درون خود جای داده باشد. همچنین تصاویر لو رفته به ما نشان دادند نوت 5، طبق انتظار، ظاهری شبیه گلکسی اس6 دارد.

 

image

 

ولی امروز تصاویر جدیدی از نمونه‌ای آزمایشی و در حال کار از گلکسی نوت 5 منتشر شد و حال می‌توان به این پرچمدار جدید نگاهی نزدیک‌تر و دقیق‌تر انداخت. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، گلکسی نوت 5 از زبان طراحی گلکسی اس6 بهره می‌برد و کاملا همان شکل و فرم را در اندازه بزرگ‌تر دارد. رنگ طلایی قاب جلو این گوشی نیز به‌خوبی در عکس پیداست.

 

image

اما در عکس بعدی، که از قسمت زیرین گوشی گرفته شده است، به‌وضوح می‌توان قلم دیجیتال S Pen را مشاهده کرد که، مانند مدل نوت 4، درون گوشی جا گرفته و با فشار انگشت بیرون می‌آید. پیش‌تر گفته شده بود که ممکن است قلم نوت 5 مکانیزمی خودکار یا لمسی برای خروج داشته باشد.
انتظار می‌رود که گلکسی نوت 5 از پردازنده اگزینونس 7422، 4 گیگابایت رم، نمایشگر 5.7 اینچی QHD، دوربین 16 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 4100 میلی‌آمپرساعتی استفاده کند و اواسط ماه اوت (اواخر مرداد) همراه با +Galaxy S6 edge و Galaxy S6 mini به بازار عرضه شود.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۵/۲۱
گالکسی s 6 تو استرالیا فروش فوق العاده خوبی داشته تقریبا هفتاد درصد مردم گوشیهای اپل دارند و سی درصد سامسون و به جرات میشه گفت گوشیه دیگه نمیشه دید اما از وقتی اس ۶ اومده خیلی ها این گوشی رو انتخاب کردن.

سینا

۱۳۹۴/۵/۱۱
مرتضی جان نوت 5 هست و اس 6 اج پلاس هم در کنارش معرفی میشه انشاالله که قیمتش خوب باشه بخریمش ولی من نوت 5 رو به اس6 اج پلاس ترجیح میدم چون قوی تره

fingel

۱۳۹۴/۵/۶
منم سلام میکنم به تو دوست عزیز
خوب حالا مثلا بقیه برندا چه تغییر بزرگی توو پرچمداراشون داشتن؟
اچ تی سی ؟
سونی که اصلا حرفشو نزن :)

رضا

۱۳۹۴/۵/۶
سلام میکنم به شما 2 دوست عزیز و یه خواهش دارم
تمنا میکنم سطح درک از مطالب و نوشته ها رو در وجودتون بالا ببرید!!!
یادم نمیاد اصلا حرفی از اپل زده باشم.
من وقتی میگم سامسونگ اینجوره دلیل نمیشه که شما صرفاً فکر کنید منظورم اینه که اپل بهتره.
اصلاً من کاربر اپل نیستم. اچ تی سی ام8 دارم...
موفق باشید.
امیدوارم این کامنت ثبت بشه و امثال شما ببینن و بدونن که به جز اپل و سامسونگ برندهای دیگه ای دارن گوشی تولید میکنن!

Arman

۱۳۹۴/۵/۶
ما که از نسل اول آیفون تا 5S تغییری ندیدیم شما دیدی؟6هم تغییر کرد ولی نه تعییر خاصی.ولی دیدیم که تغییر S6 و S5 از زمین تا آسمون بود.اگر هم میخوای بگی که از اپل تقلید کرد سامسونگ،تا حالا فکر کردی که نمیشه رو بدنه شیشه ای اسپیکر گذاشت؟