خانهاخبار
عرضه گوشی +HTC One E9 در ایران

عرضه گوشی +HTC One E9 در ایران

اچ‌تی‌سی، پیشرو جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، گوشی سبک، پیشرفته و زیبای HTC One E9+ را از امروز در ایران عرضه می کند. در کنار امکانات حرفه ای، این گوشی به گونه ای طراحی شده است که هر فرد خلاقانه به بهترین وجه ، بهره‌‌وری و اتصال به دنیا را تجربه کند.
۱۳۹۴/۵/۴

نیراج ست مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت:« ما معتقدیم که در راستای تعهد به نوآوری و طراحی خلاق، به روز ترین تکنولوژی ها را با بهترین سخت افزارها برای تجربه ای بی بدیل ترکیب کرده‌ایم. در HTC One E9+، جدیدترین عضو خانواده HTC One، طراحی برازنده و قابلیت های حرفه ای را با قیمت پایین تری جمع‌آوری کرده ایم تا تعداد زیادی از بهترین امکانات‌مان از صفحه نمایش بزرگ و لوکس تا دوربین حرفه ای با کیفیت بالا را به مخاطبین بیشتری ارائه دهیم.»

 

image

 

راحتی در عملکرد و سبک سازی شخصی


 گوشی HTC One E9+، به راحتی سبک سازی شخصی را در کنار عملکرد حرفه ای ترکیب کرده است. با صفحه نمایش خیره کننده ۵.۵ اینچی که رنگ ها را شفاف و جزییات را واضح نمایش می‌دهد، شما میتوانید به راحتی در بازی های مورد علاقه و  یا فیلم های سینمایی محبوب تان غرق شوید. در کنار صفحه نمایشی شگفت انگیز، شما به کیفیت صدایی هیجان انگیز نیاز دارید. بلندگوهای دوقلو در جلوی گوشی و HTC BoomSound™ و کیفیت صدای Dolby در HTC One E9+ صدایی غنی و عالی را برای لذت بردن از این گوشی فراهم کرده است.


عکاسی باورنکردنی: عکاس درون خود را بپرورانید 

 


HTC One E9+  برای کمک به عکاس درون شما به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی تجهیز شده که به شما این امکان را می دهد تا عکس هایی خیره کننده بگیرید که لحظه ها را با تمامی جزییاتش ثبت میکند.عکس ها و فیلم هایی که از لحظه های مورد علاقه‌تان، با وضوح بالا ثبت و ذخیره کرده اید را با همان کیفیت بالا با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا بر روی تلوزیون های HD نمایش دهید.
به علاوه، دوربین جلویی با زاویه دید وسیع و تکنولوژی  UltraPixel، که در مقایسه با دوربین های عادی سه برابر بیشتر نور جذب میکند، عکس هایی شفاف تر و واضح تر را حتی در نور کم ثبت می‌کند. 

 

image

 

 


HTC Sense™ 7: توانمدی در زندگی دیجیتالی 


HTC One E9+ امکانات زیادی برای بهتر شدن کیفیت عکاسی در اختیار شما قرار میدهد.HTC Sense 7 با نرم افزار EYE™ Experience عکاسی خلاقانه را راحت کرده است. دسته ای از امکانات ویرایش عکس از جمله قاب های مختلف، ویرایش های متفاوت عکس و قابلیت های زیادی که بوسیله آنها به هر عکس جلوه ی هنری منحصر به خودتان بدهید. اپلیکیشن    Zoe™، به صورت خودکار ویدویویی از مجموعه عکس های شما میسازد و شما میتوانید برای این ویدیو موسیقی متن انتخاب کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها هم عکس های مرتبط خود را به این مجموعه اضافه کنند و مجموعه ی هیجان انگیزی از لحظه ای خوش داشته باشید.
 برای اطمینان از اینکه تلفن هوشمند شما، نیازهای زندگی دیجیتالی شما را به خوبی برآورده میکند HTC One E9+ به شما قدرت کنترل همه امکانات را میدهد. HTC sense 7 قابلیت بالایی در شخصی سازی دارد، هوشمندانه عکس های محبوب شما را بررسی و تحلیل میکند، و بر اساس آن رنگ زمینه، تم رنگ ها و حال و هوای اپلیکیشن های شما را تغییر میدهد. در عین حال که با تغییر چیدمان در صفحه اصلی شما و قرار دادن اپلیکیشن های متناسب با موقعیت شما، این امکان را بوجود می‌آورد که گوشی شما همراه همیشه پویای شما باشد. با این برنامه کاربردی که قابلیت شخصی سازی و محتوا نمایی دارد، شما همیشه به اندازه یک کلیک با امکانات مورد استفاده خود فاصله خواهید داشت. 
در لایه ی زیرین این امکانات پیشرفته، در گوشی HTC One E9+ از به روز ترین تکنولوژی ها بهره برده است. تکنولوژی هایی نظیر: MediaTek helio™ X10 Octo و پردازنده هشت هسته ای 8 x 2GHz، که کارکردن همزمان و چند تکلیفی را به راحتی ممکن میکند. 

عرضه عمومی

 
این گوشی در رنگ های طلایی-صورتی کلاسیک و طلایی-خاکستری و طلایی-قرمز در بازار ایران موجود است.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

جی اس ام

۱۳۹۴/۷/۲۸
بررسی تخصصی این گوشی در حال آماده شدن است و به زودی منتشر خواهد شد

blackcanary

۱۳۹۴/۷/۳
سلام میشه بررسی تخصصی این گوشی رو تو سایت بزارین؟
میخوام بدونم ارزش خرید داره یا نه؟
چون بنظر خیلی گوشی شیک و جدیدی میاد

sepidehdam

۱۳۹۴/۵/۱۹
من این گوشی رو یک ماهی هس خریدم من طلایش رو خریدم که خیلی گشتم تا پیدا کردم
از همه نظر عالیه دوربینش فوق العاده هس رابط کاربریش عالیه
اما دو تا مشکل داره :
1 - باطریش ضعیفه و زود کم میشه طوری که باچشم کم شدنش دیده میشه اما وقتی درصد باطریش به زیر 50 درصد میرسه خودبخود گوشی شارژ باطری مصرفش بهینه میشه
2- کیفیت صدای زنگش کمه وقتی گوشی توی جیبت هس و توی خیابون هسی زنگ بخوره اصلا صداش نمیاد و فقط باویبره باید بفهمی داره زنگ میخوره .
این دو مورد رو بزاریم کنار گوشی خیلی خیلی عالی هس
هرکسی میخوره ضرر نکرده .

یاسر

۱۳۹۴/۵/۶
افرین. عالی بود

amir

۱۳۹۴/۵/۵
Htc اسمش می ارزه به صد تا اس6
سامسونگ از بس تبلیغ میکنه آدم تحت تاثیر قرار میگیره در حالی که Nexus6 و این خیلی بهتر از اس 6 هستن