خانهاخبار
آخرین شایعات در مورد سامسونگ گلکسی S6 edge پلاس

آخرین شایعات در مورد سامسونگ گلکسی S6 edge پلاس

شایعات درباره دو محصول جدید سامسونگ، گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 Edge پلاس، نگاه‌ها را در دنیای تکنولوژی به سمت خود معطوف کرده است.
۱۳۹۴/۵/۵

شرکت سامسونگ این دو محصول جدیدش را به احتمال زیاد اواسط ماه اوت معرفی می‌کند. به نظر می‌رسد علاوه بر زمان معرفی و فبلت بودن این دو محصول، S6 edge پلاس و گلکسی نوت 5 شباهت‌های بیشتری به هم دارند.

 

image

 


گزارشاتی که از ویتنام می‌رسد حاکی است گلکسی S6 پلاس 4 گیگابایت رم دارد؛ درست برابر مقدار رمی که در نوت 5 استفاده خواهد شد. اگر این شایعات درست باشد، این دو محصول اولین محصولات سامسونگ خواهند بود که با این مقدار رم روانه بازار می‌شوند.
شایع شده است گلکسی S6 edge پلاس از همان تراشه استفاده‌شده در S6 و S6 edge، یعنی اگزینوس 7420، استفاده می‌کند، ولی سرعت پردازش آن بالاتر خواهد بود. این شایعه جدید برخلاف اخباری است که پیش‌تر در مورد S6 edge پلاس منتشر شده بود: در شایعات قبلی ادعا شده بود گلکسی S6 edge پلاس از پردازنده اسنپدراگون 808 استفاده خواهد کرد.

 

image

 


گلکسی S6 edge پلاس به احتمال زیاد از باتری 3000 میلی‌آمپری استفاده می‌کند. این امر سبب می‌شود ضخامت گوشی کمتر شود و S6 edge پلاس به فبلتی نازک تبدیل شود، اما نکته حائز اهمیت این است: آیا عمر باتری این محصول برای یک فبلت مناسب است؟
در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها در مورد این دو محصول جدید سامسونگ بسیار زیاد است و هر روز شایعات جدیدی در مورد مشخصات این دو دستگاه منتشر می‌شود. باید تا زمان معرفی رسمی این محصول صبر کرد و دید مشخصاتی که در شایعات ذکر شده چقدر به نمونه واقعی نزدیک است. اگر شایعات درست باشد، اواسط شهریورماه شاهد معرفی این دو محصول جدید سامسونگ خواهیم بود.

 

image

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

fingel

۱۳۹۴/۵/۶
فعلا که سامسونگ با اس6 و اس6 اج کولاک کرده
اینطور که بوش میاد
همینطور هم جلو میره
کسی هم جلو دارش نیست

حسین باختر

۱۳۹۴/۵/۵
تعارف نکنه یه وقت اسم کمپانی شو هم عوض کنه بزاره اپل 2

حسین باختر

۱۳۹۴/۵/۵
ایفون 6 پلاس نسخه اندرویدی همینه

حسین باختر

۱۳۹۴/۵/۵
ایفون 6 پلاس نسخه اندرویدی همینه