خانهاخبار
اقدام جدید اپل برای تبلیغ بیشتر آیفون

اقدام جدید اپل برای تبلیغ بیشتر آیفون

اپل عزم خود را جزم کرده تا قبل از معرفی آیفون‌های جدید، آیفون ۶ باز هم فروش بسیار خوبی داشته باشد. از این رو آنها پس از تبلیغات تلویزیونی، که اخیرا دو مورد از آنها را منتشر کرده بودیم، صفحه‌ای اینترنتی ساخته‌اند تا این محصول سودآور خود را باز هم تبلیغ کنند.
۱۳۹۴/۵/۴

در ادامه تبلیغ‌های تلویزیونی اپل که در دو مورد (یک و دو)، اخیرا و با نام if it's not an iPhone شروع شده، این شرکت یک صفحه اینترنتی هم در وب‌سایتش راه‌اندازی کرده تا مزیت‌های آیفون ۶ را نسبت به رقبا بیان کند. اسم این صفحه تبلیغاتی «چرا دستگاهی شبیه آیفون وجود ندارد» است و ویژگی‌های مختلف آیفون از جمله iMessages و دوربین گوشی و ویژگی‌های امنیتی موجود در این گجت را توضیح می‌دهد.

در صفحه اصلی وب‌سایت اپل نیز بنری برای این کمپین قرار داده شده و با کلیک کردن روی آن وارد صفحه مربوط به این کمپین می‌شوید که به شکلی بسیار زیبا طراحی شده است و با هر بار اسکرول به سمت پایین، ویژگی‌های آیفون نمایش داده می‌شود. در ابتدای لیست این ویژگی‌ها نیز این جملات درباره آیفون نوشته شده است:

هر آیفونی که تا کنون تولید کرده‌ایم -منظورمان واقعا تک‌تک آیفون‌های موجود است- بر مبنای یک باور ساخته شده است. آن باور این است که تلفن همراه باید چیزی بیش از مجموعه‌ای از ویژگی‌ها باشد؛ و این که، مهم‌تر از همه، محصول باید کاملا ساده و زیبا و باشد و در عین حال کار کردن با آن جادویی باشد.

در این صفحه اینترنتی ویژگی‌های مهم آیفون شامل همکاری بدون نقص سخت‌افزار و نرم‌افزار، قابلیت‌های دوربین، وسعت اپلیکیشن‌های در دسترس برای این گجت، غیرقابل نفوذ بودن دستگاه دربرابر بدافزارها و همچنین تعهد اپل در قبال مسائل امنیتی سنسور اثر انگشت گوشی و اپل پی بیان شده است.

 

image

 

علاوه بر اینها، در این کمپین تبلیغاتی اپل اشاره می‌کند ارسال پیام‌های متنی، صوتی و ویدئویی به‌کمک اپلیکیشن‌های درون آیفون چقدر ساده و راحت انجام می‌شود. قابلیت‌های بررسی فعالیت‌های بدن و ویژگی‌های موجود در بخش accessibility تنظیمات آیفون نیز در این صفحه ذکر شده است. در بخش انتهایی این صفحه نیز به خدمات پشتیبانی اپل، شامل خدمات قبل و پس از فروش، اشاره شده است. این صفحه را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

منبع: MacRumors

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)