خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: ایسوس

از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: ایسوس

اگر از مخاطبان صفحه فیس‌بوک ما باشید، حتما می‌دانید که هر چهارشنبه کارشناسان برند ما به سوال‌های شما در خصوص محصولات یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی پاسخ می‌دهند. هفته پیش نوبت ایسوس بود. در ادامه مجموعه‌ای از مهم‌ترین سوال‌های طرح‌شده در خصوص این برند تجاری به همراه پاسخ‌های کارشناسان ما را می‌بینید.
۱۳۹۴/۵/۴

«از جی‌اس‌ام بپرسید» نام سرویس جدید ما در شبکه‌های اجتماعی است. هر هفته یک برند از طریق صفحه رسمی جی‌اس‌ام در فیس‌بوک معرفی می‌شود و شما می‌توانید سوالات خود را درباره محصولات و خدمات این برند طرح کنید. هفته گذشته کارشناسان برند جی‌اس‌ام به پرسش‌هایی پاسخ دادند که درباره ایسوس طرح شده بود. در ادامه آنچه از جی‌اس‌ام پرسیده شده و نیز پاسخ‌های ما جمع‌بندی شده است.

 

پرسش: چرا ایسوس در گوشی‌هایش از چیپست‌های اسنپدراگون کمتر استفاده می‌کند؟ آیا این یک ضعف محسوب نمی‌شود؟

پاسخ جی‌اس‌ام: اکثر محصولات ایسوس با چیپست‌های اینتل ارائه می‌شوند و این ضعف نیست؛ چون چیپست‌های اینتل هم مزیت‌های خاص خود را دارند، هم قدرت خیلی خوبی دارند و هم از لحاظ مصرف باتری خیلی بهینه‌تر عمل می‌کنند. البته پرچمدار بعدی ایسوس احتمالا با چیپ اسنپدراگون ساخته می‌شود.

 

پرسش: چرا پدفون جدیدتری به بازارعرضه نمی‌شود؟

پاسخ جی‌اس‌ام: ایسوس تولید پدفون‌ها را محدود کرده و، برخلاف گذشته، هر سال پرچمدار ایسوس پدفون نخواهد بود. از این به بعد زن‌فون‌ها پرچمدار ایسوس‌اند، ولی امکان دارد نسل دیگری از پدفون را در آینده ببینیم.

 

image

 

پرسش: آیا اندروید 5 برای ME170 اعلام شده است؟

پاسخ جی‌اس‌ام: آخرین اندروید منتشرشده برای این تبلت 4.4 کیت کت است و ارائه اندروید 5 کمی بعید به نظر می‌رسد.

image

 

 پرسش: مدل‌های Padfone هم به اندروید لالیپاپ آپدیت می‌شوند؟

پاسخ جی‌اس‌ام: مدل‌های Padfone S و Padfone Infinity به لالیپاپ قابل به‌روزرسانی است.

 

پرسش: قیمت گوشی‌های پدفون و زن‌فون در بازار چقدر است؟

پاسخ جی‌اس‌ام: زن‌فون‌ها قیمتی حدود 700 هزار تا 1 میلیون و 100 هزار تومان دارند. پدفون نسل 2 هم در حال حاضر حدود 700 هزار تومان بدون داک به فروش می‌رسد. بقیه نسخه‌های پدفون قیمت مشخصی ندارند.

 

پرسش: می‌خواستم بدانم گوشی‌های زن‌فون ایسوس قابل مقایسه با چه پرچمدارانی است؟ ارزش خرید دارد؟

پاسخ جی‌اس‌ام: از لحاظ کیفیت، محصولات ایسوس در سطح بالایی هستند. Zenfone 2 هم با گوشی‌های میان‌رده‌ای مثل Desire 816 مقایسه می‌شود.

 

image

 

پرسش: کدام‌یک از مدل‌های زن‌فون در ایران قابل خرید است؟

پاسخ جی‌اس‌ام: به‌غیر از Zenfone 5 Lite و Zenfone Zoom، همه مدل‌های زن‌فون در ایران موجودند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Siyamak

۱۳۹۴/۱۱/۱۹
سلام من یه گوشی ایسوس زن فون ۲ با رام ۴ گیگ و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارم ، خواستم گوشی رو بدم به برادرم که همه فایلهارو از طریق برگرداندن به تنظیمات کارخانه پاک کردم ، پس از روشن شدن ، دیگه منو فارسی وجود نداشت و ساپورت نمیشد ، خواستم ببینم علتش گیه و امکانش هست که دوباره منو فارسی برگرده .

kasra

۱۳۹۴/۶/۲۹
سلام،زنفون ۶ دارم با این مدل A601CG,DEEP BLACK,WW منتها پایین همه ی مشخصات نوشته ANDROID TW,N/A,W/HEADSET الان موندم گوشی من ww,که رام جهانی یا tw؟هرچند ورژن اندروید کیت کت فعلیم tw هست و منو فارسی هم دارم،من از سایت ایسوز لالی پاپ ۷۰۰ مگی tw رو دان کردم اما گوشی هیچ عکس العملی نشون نمیده!؟لطفا برای بروزرسانی بنده رو راهنمایی کنید،ممنون،ضمنا مدل Z002

habib

۱۳۹۴/۶/۲۰
گوشی زن فون 2 مدل رد ای 551ام ال قیمتش چنده ؟
پشتیبانی سخت افزاری ایسوس د رایران چطوره ؟
لوازم جانبی ایسوس در ایران پیدا میشه ؟

جی اس ام

۱۳۹۴/۵/۷
مسلما" نوت 4 قدرت بالاتری نسبت به این مدل داره، اما به نیازهای شما و همچنین، میزان هزینه ای که در نظر گرفته اید بستگی دارد.

sbgh

۱۳۹۴/۵/۵
حالا این گوشی خوبه یا توت4 لطفا جواب بدید چون می خوام گوشی بخرم و می خوام اطلاعاتی هم داشته باشم