خانهاخبار
اولین تصویر وان‌پلاس ۲ منتشر شد

اولین تصویر وان‌پلاس ۲ منتشر شد

وان‌پلاس با منتشر کردن برخی مشخصات سخت‌افزاری از وان‌پلاس ۲ در هفته‌های گذشته توانست پرچمدار جدیدش را مدام در سرخط خبرها بیاورد. نکته‌ای که تبلیغات پیش از عرضه وان‌پلاس ۲ داشت این بود که کسی از ظاهر و ابعاد گوشی خبر نداشت، اما اکنون به‌لطف سازمان مخابراتی TENNA در چین اولین عکس از این گوشی منتشر شده است که جزئیات طراحی وان‌پلاس ۲ را نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۴/۳۱
image

 

شرکت چینی وان‌پلاس سال گذشته با معرفی وان‌پلاس وان با قیمت ۲۹۹ دلار و مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوب به قاتل پرچمداران مشهور شد. این شرکت اواخر ماه ژوئیه گوشی جدیدش را رسما معرفی می‌کند و امیدوار است با وان‌پلاس ۲ بتواند موفقیت سال گذشته خودش را تکرار کند. خبر خوب این است که لازم نیست تا پایان ماه میلادی جاری صبر کنید تا این گوشی را ببینید، چراکه سازمان مخابراتی TENNA در چین اولین عکس‌های این گوشی را منتشر کرده. همان‌طور که می‌بینید، این گوشی شبیه نسل قبلی خود یعنی وان‌پلاس وان است، با این تفاوت که جلو دستگاه شاهد دکمه‌ای فیزیکی هستیم که قطعا سنسور اثر انگشت این دستگاه است. این سنسور، که پیش‌تر مدیرعامل وان‌پلاس آن را «سنسور فوق سریع اثر انگشت» نامیده بود، به‌گفته این شرکت به‌واسطه داشتن تکنولوژی‌ای متفاوت با تاچ آی‌دی اپل، از سنسور اثر انگشت دستگاه‌های اپل سریع‌تر است. این شرکت مجهز بودن وان‌پلاس ۲ به سنسور اثر انگشت را حدود یک ماه پیش رسما تایید کرد.

به‌لطف انتشار رسمی اطلاعات این گوشی از طرف وان پلاس، حالا اطلاعات فراوانی راجع به وان‌پلاس ۲ داریم. علاوه بر سنسور اثر انگشت، که درباره‌اش صحبت کردیم، از وجود ۴ گیگابایت حافظه رم، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و پورت USB Type-C دستگاه خبر داریم. همچنین می‌دانیم که وان‌پلاس ۲ در نسخه دوسیم‌کارته نیز عرضه می‌شود. اکنون تنها مورد مهمی که درباره وان‌پلاس ۲ نمی‌دانیم قیمت دستگاه است؛ البته مدیرعامل وان‌پلاس در حساب کاربری توییتر خود از قیمت زیر ۴۵۰ دلاری این دستگاه خبر داده بود، اما هرچه باشد، قیمت نهایی محصول هنوز مشخص نیست.

علاه بر مشخصات سخت‌افزاری گوشی، اکنون دیگر با جزئیات طراحی گوشی وان‌پلاس ۲ نیز آشنا شده‌ایم. همان‌طور که تصویر پشت دستگاه را مشاهده می‌کنید، دوربین در جایی کمی پایین‌تر از دوربین وان‌پلاس وان قرار گرفته است. زیر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دستگاه نیز می‌توان سیستم فوکوس لیزری این دوربین را دید. همچنین در قسمت پایینی پشت وان‌پلاس وان درگاهی کوچک می‌بینیم که احتمالا برای باز شدن در پشتی دستگاه است. علاوه بر اینها، فریم فلزی دور گوشی را شاهدیم که در بخش بالایی و پایینی خطوط مربوط به آنتن نیز در این لبه فلزی دیده می‌شود. دکمه کم و زیاد کردن صدا در این گوشی نیز دیگر یکپارچه نیست و، مانند اس۶ و ام۹، دکمه کم و زیاد کردن صدا جدا از یکدیگر قرار گرفته‌اند.

نظر شما درباره وان‌پلاس ۲ چیست؟ آیا تمایلی به خرید وان‌پلاس ۲ دارید یا سایر برندهای صاحب‌نام اندرویدی را ترجیح می‌دهید؟

منبع: TheVerge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علی

۱۳۹۴/۵/۲
اره...گوشی خوبیه البته اگه گمرک زیاد نخوره بهش

mehdi

۱۳۹۴/۵/۲
اگه پردازندش مدل اسنپدراگون810باشه باید قیدش رو زد چون این نوع پردازنده خیلی داغ میکنه .خودتون هم میدونید

Hossein

۱۳۹۴/۵/۲
گوشی خوبی به نظر میرسه اما بااین مبلغ میشه گوشیهای بابرند معروفتر وامکانات بهتر مثل اچ تی سی یا سامسونگ گرفت.در ضمن طراحیش زیاد جالب نیست ووچیز جدیدی نداره

Mohammad.bs

۱۳۹۴/۴/۳۱
خیلی زشته اگه این باشه!
به نظر من وان پلاس وان خیلی دیزاین و طراحی زیبا تری داره! شبیه G3 میمونه!
ولی این از نظر ظاهری زیبا نشده و لی سخت افزار پیشرفت چشم گیری کرده!