خانهاخبار
ماکت نسل جدید موتو جی ضدآب بودن این گوشی را تایید کرد

ماکت نسل جدید موتو جی ضدآب بودن این گوشی را تایید کرد

سری گوشی‌های موتو جی شرکت موتورولا گوشی‌های میان‌رده بسیار خوبی‌اند که قیمت پایینی هم دارند. اکنون تقریبا چند هفته‌ای است که عکس‌ها و اطلاعات متعددی از نسل سوم این گوشی منتشر می‌شود. با توجه به اطلاعاتی که امروز از موتو جی جدید لو رفت، فهمیدیم این گوشی ضدآب نیز خواهد بود.
۱۳۹۴/۴/۳۱

تقریبا هر روز خبری درباره نسل سوم موتو جی منتشر می‌شود که احتمالا (Moto G (2015 نام خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی پنجم مردادماه سال جاری معرفی شود، اما به نظر می‌رسد دیگر موتورولا چیز زیادی برای معرفی کردن درباره این گوشی نداشته باشد.

این بار برخی مشخصات سخت‌افزاری موتو جی جدید به‌واسطه ماکتی لو رفته که از این گوشی ساخته شده است.

 

image

 

با این تصویر برخی مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند برای چندمین بار تایید شد. اما قابلیتی که تنها یک بار از آن صحبت شده بود استاندارد IPx7 است و به نظر می‌رسد در نهایت باید این استاندارد را هم به مشخصات سخت‌افزاری گوشی اضافه کنیم. این استاندارد به این معنی است که موتو جی جدید می‌تواند تا سی دقیقه در عمق یک متری آب بماند و سالم از آب بیرون بیاید؛ البته این گوشی تنها ضدآب است و ضد گردوغبار نیست.

گذشته از آن، اکنون متوجه شده‌ایم موتو جی جدید از درگاه کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند. همچنین پردازنده اصلی دستگاه ۴ هسته‌ای است و پیش‌تر هم در شایعات شنیده بودیم چیپست پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۴۱۰ است. در کنار این پردازنده ۶۴ بیتی احتمالا ۲ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. همچنین پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G/LTE نیز در موتو جی جدید یافت می‌شود.

دوربین اصلی دستگاه، آن‌طور که در تصویر هم ذکر شده، ۱۳ مگاپیکسلی همراه با دو فلش LED است، اما دوربین دوم گوشی ۵ مگاپیکسلی است. صفحه نمایش این گوشی نیز، مانند نسل قبلی، ۵ اینچی است و رزولوشن اچ‌دی دارد. در نهایت این مجموعه سخت‌افزاری از یک باتری ۲۴۷۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرد تا بتواند اندروید ۵.۱ را اجرا کند.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)