خانهاخبار
یک قدم جلوتر: مشخصات Honor 4A پیش از معرفی لو رفت

یک قدم جلوتر: مشخصات Honor 4A پیش از معرفی لو رفت

یک روز مانده به معرفی Honor 4A توسط هوآوی، مشخصات این گوشی هوشمند لو رفت.
۱۳۹۴/۴/۳۰

هفته گذشته خبرهایی به گوش رسید مبنی بر اضافه شدن گوشی جدیدی به خانواده Honor هوآوی. امروز، درست یک روز مانده به رونمایی رسمی از این عضو جدید خانواده Honor، یک منبع چینی از راز مشخصات Honor 4A پرده برداشته است.

 

image

 


در اولین نگاه به عکس‌های لورفته این گوشی می‌توان به شباهت بسیار زیاد آن با آیفون 4s پی برد. نکته دیگر نبودن دکمه home فیزیکی است و احتمالا این دکمه به‌صورت نرم‌افزاری تعبیه شده است.
هنوز از قیمت گوشی هیچ خبری در دسترس نیست، اما، با توجه به نوع فعالیت هوآوی در بازار تلفن‌های هوشمند، پیش‌بینی می‌شود این گوشی با قیمت پایین به بازار عرضه شود.

 

image

 


صفحه نمایش Honor 4A پنج اینچی است با رزولوشن 720 پیکسل و به احتمال زیاد از تکنولوژی IPS در ساختش استفاده شده. هوآوی برای تولید این محصول از تراشه اسنپدراگون 210 استفاده کرده و ظاهرا 2 گیگابایت رم پردازنده را در امر پردازش اطلاعات کمک می‌کند.
ابعاد این دستگاه 143.5×72.1×8.5 میلی‌متر است و عمق بدنه‌اش تقریبا 1.6 میلی‌متر از آیفون 6 بیشتر است. این گوشی از حافظه داخلی 16 گیگابایتی برخوردار است، اما پیش‌بینی می‌شود، مانند سایر محصولات هوآوی، از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی کند. باتری 2200 میلی‌آمپری Honor 4A می‌تواند مکالمه طولانی‌مدت را ضمانت کند. در ضمن این محصول جدید قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت نیز دارد.

 

image

منبع: GSMArena
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)