خانهاخبار
منتظر اندروید 6 نباشید، اندروید 5.2 در راه است!

منتظر اندروید 6 نباشید، اندروید 5.2 در راه است!

شواهد جدید، که از اسکرین‌شات‌های جدیدترین نسخه اندروید به دست آمده، نشان می‌دهد نسخه جدید این سیستم عامل شماره 5.2 را به خود اختصاص می‌دهد و نباید منتظر اندروید 6 بود.
۱۳۹۴/۴/۳۰

معمولا در توسعه نرم‌افزار عدد نسخه جدید منتشرشده به بزرگ بودن آپدیت یا حجم تغییراتی بستگی دارد که در به‌روزرسانی جدید عرضه می‌شود؛ یعنی وقتی نسخه‌ای از نرم‌افزار از 1.5 به نسخه 2 تغییر می‌کند، انتظار می‌رود تغییرات آن نسبت به وقتی که از نسخه 1.4 به 1.5 رسیده بود بسیار بیشتر باشد. وقتی گوگل از اندروید 4.3 جلی بین به اندروید 4.4 کیت کت رفت، اعلام کرد تغییرات بیشتر را به اندروید 5 موکول کرده است.

اکنون خبرهایی ‌به گوش می‌رسد مبنی بر این که اندروید M گوگل نسخه 6 این سیستم عامل نیست و اسکرین‌شات‌هایی که از اندروید جدید به دست آمده نیز آن را تایید می‌کند. این اسکرین‌شات‌ها ویژگی جدیدی از اندروید M با نام Demo Mode نشان می‌دهد؛ ویژگی‌ای که وقتی فعال شود، همه آیکون‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را در استاتوس بار مخفی می‌کند. اما نکته مهم در این میان زمان سیستم است: وقتی حالت دمو فعال شود، ساعت سیستم 5:20 را نشان می‌دهد که احتمالا بدین معنی است که اندروید M همان اندروید 5.2 است.

پیش از این نیز گوگل برای نسخه‌های قبلی اندروید دست به کار مشابهی زده بود و این‌گونه شماره نسخه اندروید را نشان داده بود؛ برای مثال، اندروید 4.4 کیت کت با زمان 4:40 و اندروید 5 با زمان 5:00 نمایش داده شده بود.

 

image

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۴/۳۱
داداش اطلاعات نداری مردم گمراه نکن من s6سامسونگ دارم اندرویدش 6 هست

ehsan

۱۳۹۴/۹/۱۷
سلام به نظر من اگه می خواین از گوشیتون لذت ببرین دنبال اندروید 5 یا 6 نباشین برید روی همون اندروید 4 چون این نسخه اندروید خیلی باگ داره یک کاستوم رامم برای شما پیشنهاد می کنم که رو گوشیتون نصب کنین و ازش لذت واقعی رو ببرید
کاستوم رام بسیار زیبایی miui

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۵/۴
عالی بود،
ممنون.

farhad

۱۳۹۴/۵/۱
سلام خسته نباشید گوشم سامسونگ اس نئو Gt.9301
آپدیت اندروید5 میشه

Sina

۱۳۹۴/۴/۳۱
آپدیت پشت آپدیت که باگا های آپدیت قبلی رو برطرف کنه !!