خانهاخبار
ترفندهای ویندوزفون: ری‌استارت کردن گوشی

ترفندهای ویندوزفون: ری‌استارت کردن گوشی

آیا تا کنون به ری‌استارت کردن گوشی ویندوزفونی خود نیاز پیدا کرده‌اید؟ نکند شما هم به‌جای ری‌استارت، گوشی‌تان را خاموش و روشن می‌کنید؟! در این نوشته به شما می‌گوییم چطور گوشی‌تان را ری‌استارت کنید.
۱۳۹۴/۴/۳۱

گوشی‌های ویندوزفونی، به‌لطف رابط کاربری سبک و بسیار روان، به‌ندرت هنگ می‌کنند و به همین دلیل هم معمولا احتیاجی به ری‌استارت کردن آنها پیدا نمی‌کنید. اما به هر حال طبیعی است که گاهی ری‌استارت کردن گوشی لازم شود. اگر شما هم از کلیدهایی که برای ری‌استارت کردن استفاده می‌شود خبر نداشته باشید، حتما به‌جای ری‌استارت، گوشی‌تان را خاموش و روشن می‌کنید؛ یعنی اول با نگهداشتن کلید پاور و بعد هم سوایپ کردن به سمت پایین دستگاه را خاموش می‌کنید و وقتی از خاموش شدنش مطمئن شدید، دوباره با گرفتن پاور آن را روشن می‌کنید.

اما چرا باید این کار را بکنید وقتی به‌راحتی می‌شود همه این کارها را تنها با فشار دادن دو کلید انجام داد؟ بله درست است، تنها دو کلید! ویندوزفون این امکان را به شما می‌دهد که با فشار دادن همزمان کلید کم کردن صدا و پاور و نگهداشتن آنها به مدت 10 تا 15 ثانیه به‌سادگی گوشی‌تان را ری‌استارت کنید تا دیگر لازم نباشد منتظر خاموش شدن آن بمانید و بعد به‌طور دستی روشنش کنید.

image

البته باید این نکته را هم اضافه کنیم که گاهی این راهکار هم جوابگو نیست، به‌خصوص اگر هنگ کردن گوشی به‌علت قرار گرفتنش در گرمای آفتاب باشد. در این گونه مواقع تنها راه چاره جدا کردن باتری و قراردادن دوباره آن در سر جای خود است، البته پیش از این کار باید گوشی را در جایی خنک قرار دهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ا

۱۳۹۴/۵/۱
Wp هنگ!!!!‌ دیگه از این مقاله ها ننویسین وقتتون تلف میشه

sina

۱۳۹۴/۴/۳۱
آخه ویندوزفون و هنگ؟مگه میشه؟مگه داریم؟

sina

۱۳۹۴/۴/۳۱
آخه ویندوزفون وهنگ؟مگه میشه؟مگه داریم؟

Vahid

۱۳۹۴/۴/۳۱
در مورد بقیه گوشی های ویندوزفون مطمئن نیستم، ولی روی لومیا ۹۳۰ کافیه دکمه پاور را آنقدر نگه دارید که گوشی بلرزد (ویبره).

مجید

۱۳۹۴/۴/۳۱
چطوری باید باطری رو در اورد وقتی ثابت هستش
حتی عکسی که گذاشتید باطری گوشی ثابت هستش >
(ضعیف)