خانهاخبار
اضافه‌شدن OnePlus 2 به لیست محصولات Oppomart با مشخصات فنی ضدونقیض

اضافه‌شدن OnePlus 2 به لیست محصولات Oppomart با مشخصات فنی ضدونقیض

طی اقدامی جالب خرده‌فروشی آنلاین Oppomart گوشی OnePlus 2 را به لیست محصولاتش اضافه کرده است. دقیق‌تر اگر بخواهیم بگوییم، این گوشی چند روز پیش وارد لیست محصولات این وب‌سایت شده بود، اما برخی مشخصات فنی درج‌شده برای آن، نظیر مقدار رم، نادرست بود. حال پس از گذشت چند روز به نظر می‌رسد فهرست مشخصات بازبینی و اصلاح شده است.
۱۳۹۴/۴/۳۰

در شرایطی که تنها یک هفته تا عرضه OnePlus 2 سوی شرکت چینی OnePlus فاصله داریم، گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص این گوشی هوشمند وب‌سایت‌های خبری مختلف را پر کرده است. البته در ماه‌های اخیر شرکت OnePlus خویشتن‌داری پیشه نکرده و پیش از آن که موعد عرضه عمومی OnePlus 2 از راه برسد، جزئیات مختلفی در خصوص آن منتشر کرده است. به همین دلیل مشخصات فنی مختلف این گوشی هوشمند تایید رسمی دارند و کمابیش می‌دانیم با چه چیزی طرف خواهیم بود، اما این بدان معنا نیست که همه‌چیز کاملا واضح و آشکار است. همچنان بعضی سوالات تا روز عرضه بی‌پاسخ می‌مانند.

 

در چنین شرایطی، طی اقدامی جالب خرده‌فروشی آنلاین Oppomart گوشی OnePlus 2 را به لیست محصولاتش اضافه کرده است. دقیق‌تر اگر بخواهیم بگوییم، این گوشی چند روز پیش وارد لیست محصولات این وب‌سایت شده بود، اما برخی مشخصات فنی درج‌شده برای آن، نظیر مقدار رم، نادرست بود. حال پس از گذشت چند روز به نظر می‌رسد فهرست مشخصات بازبینی شده و تغییراتی به وجود آمده که گمان می‌رود این مشخصات دقیقا همان است که در محصول نهایی خواهیم دید. نخستین چیزی که جلب توجه می‌کند قیمت وسیله است که در وب‌سایت اپومارت ۴۹۹ دلار ذکر شده. این رقم بیشتر از آن چیزی است که پیش از این پیش‌بینی می‌شد. حتی شرکت OnePlus رسما گفته بود OnePlus 2 بیش از ۴۵۰ دلار قیمت نخواهد داشت؛ بنابراین بعید است عدد درج‌شده برای قیمت در Oppomart چندان معتبر باشد.

 

image

 

پس از قیمت، به فهرست مشخصات فنی می‌رسیم. Oppomart نوشته، مانند مدل One، صفحه نمایش OnePlus 2 نیز ۵.۵ اینچی است. این مشخصه یکی از بارزترین مواردی است که طی بازبینی فهرست تغییر کرده؛ در فهرست اولیه‌ای که روی Oppomart قرار گرفته بود اندازه ۵.۷ اینچ برای صفحه نمایش ذکر شده بود. جالب اینجاست که OnePlus پیش از این در مورد اندازه OnePlus 2 نیز اظهارنظر کرده و گفته بود ابعاد کلی در قیاس با مدل One کوچک‌تر می‌شود. اگر هم اعلام رسمی شرکت OnePlus و هم اندازه ذکرشده در وب‌سایت Oppomart برای صفحه نمایش را صحیح در نظر بگیریم، می‌توان نتیجه گرفت اندازه حاشیه صفحه نمایش در مدل 2 نسبت به One کاهش پیدا کرده است. نکته قابل توجه دیگر رزولوشن صفحه نمایش است که با ابعاد ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ در رده 2K قرار می‌گیرد.

در ادامه لیست مشخصات فنی، Oppomart از رم ۴ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و وجود سنسور شناسایی اثر انگشت سخن گفته است. با تکیه بر آنچه از شایعات و اطلاعات لورفته پیشین انتظار داشتیم، منتظر بودیم OnePlus 2 را نظیر مدل One با دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی ببینیم، اما در Oppomart آمده که OnePlus 2 دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی دارد. ظاهرا تنوع رنگ و فضای ذخیره‌سازی OnePlus 2 نظیر مدل One است؛ یعنی این گجت را با ظرفیت‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و در دو رنگ سفید و سیاه خواهیم دید.

 

image

 

حتی اگر قبل از این تمایل داشتیم که به اطلاعات Oppomart استناد کنیم، تغییرات چند روز اخیر کمی ما را به شک انداخته و سبب شده جانب احتیاط را رعایت کنیم. مشاهده اطلاعات گوشی در فروشگاهی آنلاین یکی از موجه‌ترین فرصت‌ها برای کسب اطلاعات در مورد وسیله است، اما بهتر است چند روز دیگر نیز صبر کنیم و، به‌جای استناد به این مشخصات، اطلاعات تاییدشده و رسمی را از OnePlus دریافت کنیم.

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)