خانهاخبار
گوشی قدرتمند LG Bello II هوای جیب شما را دارد!

گوشی قدرتمند LG Bello II هوای جیب شما را دارد!

ال‌جی در سال 2014 سری L گوشی‌های خود را برای تصاحب بازارهای نوظهور ارائه کرد. حالا شاهد معرفی عضو جدید این خانواده، LG Bello II، هستیم.
۱۳۹۴/۴/۲۹

برای تصاحب بازارهای سوم جهان، ال‌جی این بار Bello II را عرضه می‌کند؛ میان‌رده‌ای پرقدرت که امیدوار است جایش را در بازارهای هند و امریکای لاتین به‌خوبی LG L Bello باز کند.

image

صفحه نمایش بزرگ و 5 اینچی این میان‌رده شاید یکی از نکاث مثبتی باشد که کاربران را به سمت خودش جذب کند. رزولوشن 854×480 پیکسلی کیفیت و وضوح خوبی برای کاربر فراهم می‌کند. در کنار این صفحه نمایش خوب، وزن 155 گرمی دستگاه نیز ممکن است دلیل انتخاب و خرید آن برای کاربر شود.
پردازنده چهارهسته‌ای با سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتز در کنار 1 گیگابایت رم خیال کاربر را بابت اجرای اپلیکیشن‌ها و پردازش اطلاعات سنگین راحت می‌کند.
8 گیگابایت فضای داخلی برای ذخیره اطلاعات و پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا سقف 32 گیگابایت نیز نگرانی در مورد کمبود فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را از بین می‌برد.

image

مهم‌ترین دلیل فروش خوب LG L Bello دوربین‌های اصلی و دوم آن بود. ال‌جی با در نظر گرفتن این امر کوشیده دوربین‌های LG Bello II قدرت بیشتری داشته باشند تا به‌نوعی ضمانت فروش خوب این محصول باشد. دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار LED Flash قوی برای عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی با قابلیت Selfie Flsah برای گرفتن سلفی‌های بهتر در محیط‌هایی که نور کمی دارند ویژگی‌هایی است که پیش‌تر در سری G دیده شده بود.
استفاده از اندروید 5.1.1 از لحاظ نرم‌افزاری کاربر را در آخرین پله تکنولوژی قرار می‌دهد و باتری 2540 میلی‌آمپرساعتی امکان استفاده طولانی‌مدت از این گوشی را برای کاربر فراهم می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

بهزاد

۱۳۹۶/۶/۲۶
سلام من دنبال برد گوشی LG x155 هستم از کجا می تونم پیداش کنم

vahid

۱۳۹۵/۴/۱۲
480 eftezahe.
.tasvir tire o tare. vali gushi arzuniye
albate az in arzuntar ham peyda mishe be rahati...

rozhin

۱۳۹۵/۲/۹
بنده حدوده دو ماه هست این گوشی رو دارم.گوشیه خیلی خوبیه از لحاظ امکانات نرم افزاری.متاسفانه گارد و گلسش چون گوشیه جدیدیرهست هنوز ایران نیومده.

حمزه

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
قیمت این گوشی چون بدون گارانتی وارد ایران شده حدود 380 تا 420 هست که فوق العادست

makenzi

۱۳۹۴/۴/۳۰
درود
برای یک میان رده بد نیست
مشابه در برندهای دیگه:
۲۰۱۵
Sony Xperia E4 = 220PPI
Samsung J1 = 217 PPI
Samsung Xcover = 207PPI
2014
Samsung Core Prime = 207 PPI
Samsung Core 2 = 207 PPI
Samsung Grand Prime = 220PPI
و HTC و Asus و …