خانهاخبار
جیلبریک برگردان: دستگاه خود را از حالت جیلبریک خارج کنید

جیلبریک برگردان: دستگاه خود را از حالت جیلبریک خارج کنید

یک خبر خوب برای کسانی که دستگاه‌های اپل خود را جیلبریک می‌کنند: راحت‌تر از هر زمان دیگری دستگاه خود را از حالت جیلبریک خارج کنید.Cydia Impactor ابزاری است که چنین امکانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
۱۳۹۴/۴/۲۹

برای خارج کردن آی‌دیوایس‌ها از حالت جیلبریک، استفاده از آیتونز و ری‌استور کردن دستگاه یا به‌روزرسانی iOS به آخرین نسخه لازم بود. اگر روشی برای جیلبریک نسخه جدید iOS وجود نداشت، امکان جیلبریک دوباره دستگاه نیز از بین می‌رفت.

 

image


ساوریک، خالق سیدیا، در حرکتی هوشمندانه و تحسین‌برانگیز برای کاربران آی‌دیوایس‌های جیلبریک‌شده امکانی فراهم آورد تا بدون نیاز به آیتونز و حتی کابل بتوانند دستگاهشان را از حالت جیلبریک خارج کنند. این ابزار جدید تقریبا تمام آی‌دیوایس‌هایی را که از iOS 8.3 یا 8.4 استفاده می‌کنند می‌تواند از حالت جیلبریک خارج سازد.

استفاده از این ابزار بسیار ساده است؛ کافی است ابزار را از سیدیا دانلود و نصب کنید. این ابزار نیازی به آیتونز یا اتصال به کامپیوتر ندارد و فقط به اینترنت نیازمند است. هنگام خارج شدن از حالت جیلبریک، این ابزار کلیه اطلاعات را از روی دستگاه پاک می‌کند؛ پس فراموش نکنید چنانچه قصد دارید از حالت جیلبریک خارج شوید، حتما از دستگاهتان بک‌آپ تهیه کنید تا بتوانید اطلاعاتتان را بازیابی نمایید. پس از استفاده از این ابزار باید دستگاه خود را مجدد راه‌اندازی کنید؛ دقیقا مثل همان مراحلی که در صورت ری‌استور کردن دستگاه انجام می‌دهید.

این ابزار جدید از آرشیوهای موجود میان افزارهای رسمی OTA برای ترمیم فایل‌های دستکاری‌شده دستگاه استفاده می‌کند؛ روشی بسیار مفید که پروسه طولانی خارج کردن از حالت جیلبریک را به فشردن چند دکمه تبدیل می‌کند. در حال حاضر این ابزار روی تمام دستگاه‌ها با iOS 8.3 و 8.4 قابل اجراست، به‌جز آیپاد تاچ نسل ششم، به این دلیل که تا کنون هیچ به‌روزرسانی OTA برای این دستگاه ارائه نشده.


اکنون که با این ابزار آشنا شدیم، می‌توانیم قدم‌به‌قدم یک آی‌دیوایس را از حالت جیلبریک خارج کنیم.

 

 

image

 


1. ابتدا از دستگاه بک‌آپ تهیه کنید و در آی‌دیوایس جیلبریک‌شده سیدیا را اجرا کنید و Cydia Impactor را جستجو کنید.
2. این برنامه رایگان را روی دستگاهتان نصب کنید.
3. پس از نصب، آیکون Cydia Impactor را انتخاب کنید و وارد برنامه شوید.
4. برنامه اطلاعات مفیدی به نمایش می‌گذارد، آنها را مطاله کنید و گزینه Delete All Data and Unjailbreak Device را انتخاب نمایید.
5. در این لحظه پروسه خارج شدن از حالت جیلبریک شروع می‌شود و پس از چند دقیقه دستگاه از حالت جیلبریک خارج می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، با انجام شدن این پروسه دستگاه ری‌بوت می‌شود و باید مجددا راه‌اندازی شود.

منبع: ioshacker

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)