خانهاخبار
گوشی Blade D6: میان‌رده‌ای زیبا از ZTE

گوشی Blade D6: میان‌رده‌ای زیبا از ZTE

شرکت ZTE میان‌رده دیگری از سری Bldad معرفی کرد؛ میان‌رده‌ای با نام Blade D6 که با ویژگی‌های بسیار عالی، طراحی زیبا نیز دارد.
۱۳۹۴/۴/۲۷

ظاهرا ZTE این هفته تنها به معرفی اسمارت‌فون Axon، که فقط به بازار امریکا اختصاص داشت، اکتفا نکرد و گوشی دیگری از سری Blade خود با نام Blade D6 نیز معرفی کرد؛ گوشی‌ای که قرار است در بازارهای بیشتری در جهان عرضه شود.

معمولا گوشی‌های تحت برند Blade شرکت ZTE گوشی‌هایی میان‌رده‌اند که، با توجه به ویژگی‌هایشان، قیمتشان مقرون‌به‌صرفه است. ویژگی‌های این گوشی جدید نیز به‌خوبی آن را بین میان‌رده‌ها جای می‌دهد، اما هنوز اطلاعی از قیمتش در دست نیست.

این گوشی نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی از نوع IPS، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی با فلش دوگانه LED، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، LTE، بلوتوث، GPS، وای‌فای و باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی دارد و از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

گوشی جدید ZTE از تراشه 64 بیتی مدیاتک با پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T720 بهره می‌برد. 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا نیز در این گوشی به کار گرفته شده است. گوشی Blade D6 از ابتدا با اندروید 5 عرضه می‌شود که ZTE رابط کاربری خودش یعنی MiFavor 3.2 را نیز روی آن قرار داده است.

اما مهم‌ترین جذابیت این گوشی طراحی آن است، زیرا بدنه‌اش از آلومینیوم ساخته شده، ضخامتش 6.95 میلی‌متر است و تنها 120 گرم وزن دارد.

این گوشی در چند ماه آینده راهی بازار می‌شود و نخست در کشورهای استرالیا، روسیه و ژاپن عرضه می‌شود. اسمارت‌فون Blade D6 در رنگ‌های صورتی، طلایی، خاکستری و نقره‌ای روانه بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)