خانهاخبار
سامسونگ به دنبال معرفی Galaxy S5 Neo است!

سامسونگ به دنبال معرفی Galaxy S5 Neo است!

کمپانی سامسونگ از بهار سال پیش به دنبال معرفی محصولی جدید به نام Galaxy S5 Neo است که البته به نظر می‌رسد برای رونمایی‌اش اندکی دیر شده. این گوشی به پردازنده هشت‌هسته‌ای Exynos 7580 مجهز می‌شود که پردازنده‌ای هم‌رده با اسنپدراگون 615 است.
۱۳۹۴/۴/۲۷

یکی از اسمارت‌فون‌های ناشناخته سامسونگ، که با کد SM-G903F فاش شده، اخیرا در بنچ‌مارک GeekBench خبرساز شده است. این گوشی دومین بار است که سر از خبرگزاری‌ها درمی‌آورد، زیرا اولین بار نیز هنگام گرفتن تاییدیه Wi-Fi به‌صورت غیررسمی رونمایی شده بود!

اگر شایعات صحت داشته باشد، سامسونگ در حال تولید و معرفی اسمارت‌فونی به‌نام Galaxy S5 Neo است که تا چند وقت آینده رسما معرفی می‌شود. نکته مبهم این است که چرا در حالی که گلکسی اس 6 معرفی شده، همچنان از محصولاتی با پسوند S5 رونمایی به عمل می‌آید. به‌نقل از مقامات رسمی سامسونگ، این کمپانی به دنبال محدود کردن سری‌ها و محصولات متنوع خودش است و دیگر قصد ندارد اسمارت‌فون‌های جانبی مانند Active ،Neo یا Plus برای پرچمدارانش تولید کند، هرچند معرفی S5 Neo با این اطلاعیه در تناقض است و هنوز تصمیم نهایی سامسونگ مشخص نشده.

 

image

 

اسمارت‌فون جدید سامسونگ با یکی از پردازنده‌های سری اگزینوس به‌نام Exynos 7580 روانه بازار می‌شود؛ یعنی نه‌تنها خود گوشی، بلکه پردازنده‌اش نیز تاکنون معرفی نشده و پیش از این در هیچ محصول دیگری استفاده نشده است. شایعات حاکی از آن است که این پردازنده از نوع 8 هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و معماری ARM Cortex-A53 است. این اطلاعات را بنچ‌مارک GeekBench نیز تایید نهایی کرده است. از جمله دیگر مشخصات قطعی S5 Neo می‌توان به رم 2 گیگابایتی و اندروید لالیپاپ نسخه 5.1.1 اشاره کرد.

رقیب هم‌رده پردازنده جدید سامسونگ را می‌توان در محصولات کوالکام با نام اسنپدراگون 615 پیدا کرد که، مانند Exynos 7580، از 8 هسته ARM با معماری Cortex-A53 بهره می‌برد. آزمایش‌هایی که GeekBench انجام داده نشان می‌دهد محصول کره‌ای در رقابت تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای رقیب امریکایی‌اش را با اقتدار شکست می‌دهد؛ درواقع امتیازهای کسب‌شده توسط 7580 میان پردازنده‌های اسنپدراگون 615 و اسنپدراگون 801 هستند که در آغاز روی Galaxy S5 قرار گرفته بود.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)