خانهاخبار
آیپاد تاچ جدید با پردازنده A8 و دوربین 8 مگاپیکسلی عرضه شد

آیپاد تاچ جدید با پردازنده A8 و دوربین 8 مگاپیکسلی عرضه شد

اپل این بار آیپاد تاچ را با ویژگی‌هایی در حد گوشی‌های خود روانه بازار کرده تا کاربران بیشتری را به استفاده از این دیوایس، و در پی آن سرویس موزیک خود، جذب کند.
۱۳۹۴/۴/۲۶

اگر از آن دسته افراد هستید که فکر می‌کنند آیپاد یا هر موزیک پلیری هنوز هم کاربرد خودش را دارد، باید بدانید که در اقلیت هستید و دیگر کمتر کسی می‌بینید که مثل شما فکر کند. حتی خود اپل هم دیگر توجه زیادی به این محصولش ندارد. اگرچه نمی‌توان با قطعیت کامل سخن گفت، به نظر می‌رسید نسل پنجم این دیوایس، که سال 2012 معرفی شد، آخرین نمونه از آیپاد تاچ به‌شکل فعلی و با ویژگی‌های کنونی باشد.

با تمام این اوصاف، باید آیپاد را بهترین پخش‌کننده موسیقی قابل حمل دانست که تا کنون ساخته شده است. نه‌تنها تراشه به‌کاررفته در آن عملکردی عالی دارد، بلکه تمام بخش‌هایش کارشان را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

 

image

 

حالا، همان‌طور که پیش از این نیز در خبرها داشتیم، آیپاد تاچ جدید رسما معرفی شده؛ آیپادی که قرار است بهترین آیپاد تاچی باشد که تا کنون عرضه شده. آیپاد تاچ جدید در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی، صورتی و آبی عرضه شده است. بدنه این دیوایس نیز همچون آیفون 6 از جنس آلومینیوم است و هیچ اثری از پلاستیک در آن نیست، حتی در نمونه صورتی‌رنگ آن.

علاوه بر این موارد، آیپاد تاچ جدید از دوربین 8 مگاپیکسلی iSight، دوربین جلو FaceTime HD برای گرفتن عکس سلفی و همین‌طور تراشه 64 بیتی A8 اپل همراه با پردازنده کمکی M8 نیز بهره می‌برد. این آیپاد ویژگی‌هایی همچون آیفون 6 اپل دارد، با این تفاوت که آنتن و سنسور اثر انگشت ندارد و نمایشگر آن کمی کوچک‌تر از آیفون 6 و 4 اینچی است. رزولوشن نمایشگر آن نیز درست شبیه آیفون 5s است: 1136 در 640 پیکسل که تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ را برایش به ارمغان می‌آورد.

image

 

میزان حافظه رم در نظر گرفته‌شده برای این نسل آیپاد هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود یک گیگابایت رم در آن به کار رفته باشد. در مورد باتری نیز اپل قول داده که باتری آن با یک بار شارژ توانایی 40 ساعت پخش موزیک و 8 ساعت پخش ویدئو داشته باشد.

همه‌چیز در مورد آیپاد تاچ جدید خوب و عالی است، فقط می‌ماند قیمت آن که کمی بیشتر از محدوده قیمتی موزیک پلیرهاست! البته نباید فراموش کرد آیپاد تاچ درواقع آیپدی بسیار کوچک است و بیشتر ویژگی‌های سخت‌افزاری به‌روز دیوایس‌های اپل را در خود جای داده؛ بنابراین قیمت 199 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی، 249 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی، 299 دلار برای نسخه 64 گیگاباتی و 399 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی عجیب نیست. تمام این مدل‌ها به وای‌فای نیز مجهزند.

 

image

 

اما در مورد آیپاد شافل و نانو جدید باید بگوییم که این دو نیز از رنگ‌های جدید آیپاد تاچ جدید برخوردار می‌شوند.

آیپاد تاچ جدید در فروشگاه‌های آنلاین اپل و خرده‌فروش‌ها عرضه شده است. احتمالا ماموریت آیپاد جدید در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر سرویس اپل موزیک برای کاربران است. حال باید دید آیا کاربران به خرید آیپاد جدید، که تنها فرقش با گوشی‌های اپل نداشتن سیم‌کارت است، روی می‌آورند یا این وسیله دیگر جوابگوی نیاز کاربران نیست.

نظر شما درخصوص آیپادهای جدید چیست؟ آیا تمایلی به خرید آنها دارید؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

فراز

۱۳۹۴/۵/۹
خوبه ولی'گرونه ... همین امکاناتو یه سمارت فون با همین قیمت داره....

مجید

۱۳۹۴/۵/۲
یه چیز دیگه کم داره نسبت به آیفون 6 که اینجا اشاره ای نشد بهش! و اونم جی پی اسه

سحر

۱۳۹۴/۵/۱
نقص این مقاله عدم اشاره به نسل این iPod می باشد.
بدلیل شباهت ظاهری با نسل قبل دوستان نیز گمراه شده اند.
لطفا نسل و تاریخ معرفی محصول را ذکر کنید.

saeed

۱۳۹۴/۵/۱
مشکلی نداره میتونی با ی گوشی دیگه بسازی بعد sign کنی با آی پاد

pooya ra

۱۳۹۴/۴/۳۰
بابا این که قدیمیه یکی از دوستایه من همینو داره