خانهاخبار
گوشی Galaxy A8 رسما معرفی شد

گوشی Galaxy A8 رسما معرفی شد

بعد از تمام شایعات، گمانه‌زنی‌ها و عکس‌های لورفته بالاخره گوشی A8 رسما در چین معرفی شد.
۱۳۹۴/۴/۲۴

بعد از تمام شایعات، گمانه‌زنی‌ها و عکس‌های لورفته بالاخره گوشی A8 رسما در چین معرفی شد.

 

image

 

Galaxy A8، مانند دیگر گوشی‌های سری A، فریم آلومینیومی دارد. طراحی A8 کاربر را به یاد طراحی S6 می‌اندازد، با این تفاوت که جنس قاب پشتی آلومینیوم است. ضخامت A8 تنها 5.9 میلی‌متر شده و وزنش 151 گرم است که برای فبلت فوق‌العاده به نظر می‌رسد. حسگر اثر انگشت یکی دیگر از امکانات A8 است که پیش از این تنها در پرچمداران سامسونگ استفاده شده بود.

 

image

 

A8 صفحه نمایش سوپرآمولد 5.7 اینچی با کیفیت Full HD دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 386 پیکسل در اینچ است و گفته می‌شود از گوریلاگلس 4 برای محافظت آن استفاده می‌شود.

در قلب دستگاه پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون  615به همراه 2 گیگابایت رم و چیپست گرافیکی آدرنو  405دیده می‌شود. A8 در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه می‌شود و، مانند دیگر گوشی‌های این سری، کاربر می‌تواند از درگاه دوم سیم‌کارت برای اضافه کردن کارت حافظه تا 128 گیگابایت استفاده کند.

دوربین اصلی A8 دوربینی 16 مگاپیکسلی با سایز پیکسل 1.0 µm است و لرزش‌گیر اپتیکال نیز برایش در نظر گرفته شده. دوربین دوم گوشی نیز 5 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز است و می‌تواند سلفی‌های بهتری بگیرد.

در آخر باید به باتری فوق‌العاده 3050 میلی‌آمپری این گوشی اشاره کنیم که می‌تواند A8 را تا 304 ساعت به‌صورت استندبای روشن نگه دارد.

 

image

 

سامسونگ هنوز برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در سایر کشورها اعلام نکرده است.

 

image
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

javad

۱۳۹۵/۵/۱۰
این گوشی از اس5 بهتره
مردم باید بدانن برای چه گوشی میگیرن
دوربین A8
سخت افزار S5
صفحه نمایش G3
ویژگی های جذاب Z2

javad

۱۳۹۵/۵/۱۰
سلام
نظر درباره یه گوشیو دو روزه نمیدن
4 ماه بعد بیا اعلام کن چطور بود
تو در دو روز باتری و سی پی یو و دوربین و رابط کاربری و ...
تست کردی
در ضمن من شک دارم تو طرفدار اچ تی سی هستی ؟
چون اچ تی سی داره ورشکست میشه ولی طرفداراش هنوزم دارن خودشونو برتر از سامسونگ می دونن

morteza

۱۳۹۴/۸/۱۵
با سلام خدمت دوستان عزیز .من این گوشی رو تازه خریدم میخواستم راهنماییتون کنم .این گوشی دوسیم کارت هست ولی اگه بخوای از 2تا سیم استفاده کنی دیگه نمیشه از مموری کارت استفاده کنی چون جای سیم کارت 2 و مموری یکی هست یعنی یا باید از دوتا سیم کارت استفاده کنی یا یک سیم کارت و یک و مموری کارت .من خودم نفهمیدم این موصوع رو وقتی خریدمش .حتماااااااااااا دقت کنین دوستان .

Behrouz

۱۳۹۴/۷/۲۷
A8 برخلاف تبلیغاتش خیلی باطری و cpu ضعیف و آنتن دهی بداره من دو روزه خرید پشیمونم میبرم پس میدم سامسونگ اغراردآمیز گوشی میزنه و نمیتونهدهیچ وقت با اپل و اچ تی سی رفابت کنه توصیه میکنم نخرید به هیچ عنوان

Reza

۱۳۹۴/۶/۴
این گوشی واردشه قیمتش بالای 1200هست که
خب ب این قیمت اس5مدل اسنپدراگون خیلی قویتر از گلکسی A8 میشه
یا زد2