خانهاخبار
گلکسی نوت 5، با نمایشگر خمیده و 4 گیگابایت رم، ماه آینده عرضه می‌شود

گلکسی نوت 5، با نمایشگر خمیده و 4 گیگابایت رم، ماه آینده عرضه می‌شود

امروز خبرهای جدیدی از گلکسی نوت 5 منتشر شده که اطلاعات بیشتری از این فبلت 5.7 اینچی در اختیارمان می‌گذارد. گفته می‌شود گلکسی نوت جدید، همچون گلکسی اس 6 اج، نمایشگری خمیده دارد و از 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره‌مند است.
۱۳۹۴/۴/۲۴

گویا رقابت تنگاتنگ سامسونگ و اپل به شایعات محصولات این دو شرکت نیز کشیده شده است. در حالی که هر روز خبر جدیدی درباره آیفون‌های بعدی اپل می‌شنویم، بازار شایعات گلکسی نوت 5 سامسونگ نیز به‌شدت داغ شده، چنان که ظرف 24 ساعت گذشته چند شایعه و خبر جدید در این مورد منتشر شده است.

همان‌طور که قبلا اشاره کرده بودیم، گویا سامسونگ قصد دارد امسال مراسم رونمایی از گلکسی نوت جدید خود را، به‌جای ماه سپتامبر، در ماه اوت برگزار کند تا با این کار گرفتار طوفان خبری عرضه آیفون‌های جدید اپل نشود. اکنون خبر رسیده این شرکت احتمالا از گلکسی نوت 5 خود در تاریخ 12 اوت رونمایی می‌کند و تنها دو روز بعد، در 14 اوت، این گوشی روانه بازار می‌شود.

اگر این خبر صحت داشته باشد، سامسونگ تقریبا یک ماه زمان خواهد داشت تا پیش از عرضه آیفون 6 اس بتواند از فرصت ایجادشده برای فروش گلکسی نوت 5 خود به‌نحو احسن استفاده کند؛ چون همه می‌دانند با آمدن آیفون‌های جدید همه نگاه‌ها به گوشی هوشمند اپل معطوف می‌شود.

image

 

در همین حال، گزارش دیگری درباره مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت 5 منتشر شده که عنوان می‌کند نمایشگر این فبلت 5.7 اینچی از نوع خمیده است. پیش‌تر خوانده بودیم اقبال کاربران از گلکسی اس 6 اج حدود 4 برابر ببیشتر از گلکسی اس 6 بوده، پس ممکن است سامسونگ به همین دلیل تصمیم گرفته باشد نوت 5 خود را با نمایشگر خمیده وارد بازار کند؛ تصمیمی که برای گلکسی نوت اج نیز بسیار خوب جواب داد.

مورد دیگری که امروز با قطعیت بیشتری در موردش حرف زده شد مجهز شدن گلکسی نوت 5 به 4 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 است که این گوشی را وارد باشگاه 4 گیگی‌ها می‌کند. همچنین، براساس اسناد لورفته در سایت سامسونگ، می‌توان انتظار داشت این فبلت جدید از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره ببرد، مشابه آنچه در گلکسی اس 6 و اس 6 اج استفاده شده است.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

parviz

۱۳۹۴/۴/۲۹
به نظر بنده سامسونگ گوشیهای خوب زیاد داره ولی قیمت سری اج خیلی بالاست.

SECRET

۱۳۹۴/۴/۲۴
باسلام واقعا سامی شرکته همه سال در حال گوشی زدن کشته خودشو تا گوشی میزنه فروش نمیره دوباره یکی میده بیرون سری Z_سریA_سری NOT_سری Sواقعا که....