خانهاخبار
گوشی گران‌قیمت مایکروسافت با ویندوز 10 در راه است

گوشی گران‌قیمت مایکروسافت با ویندوز 10 در راه است

تری میرسون، مدیر بخش ویندوز و دیوایس‌های مایکروسافت، خبر عرضه گوشی گران‌قیمت لومیا توسط این شرکت را تایید کرده و گفته است مایکروسافت قصد ندارد بخش موبایلش را تعطیل کند.
۱۳۹۴/۴/۲۳

در روزهای اخیر شایعات زیادی شنیده شد که مایکروسافت می‌خواهد بخش موبایلش را تعطیل کند و دیگر برنامه‌ای برای آن ندارد. اما گفته‌های تری میرسون، مدیر بخش ویندوز و دیوایس‌های این شرکت، تایید کرد که این شرکت هنوز هم قصد دارد گوشی همراه تولید کند، آن هم از نوع گران‌قیمت!

میرسون، که در اولین کنفرانس شرکای جهانی مایکروسافت در ارلندو سخنرانی می‌کرد، گفت: هفته گذشته ما از برنامه‌هایمان برای خط لومیا صحبت کردیم، اما اجازه بدهید خیلی واضح بگویم؛ به‌زودی گوشی گران‌قیمت لومیای جدید را خواهید دید که برای ویندوز 10 طراحی شده است.

منظور میرسون از برنامه‌های اعلام‌شده برای خط تولید لومیا همان تعدیل نیروی 7800 نفری است که ساتیا نادلا در موردش صحبت کرده بود. البته خود نادلا هم عنوان کرده بود که مایکروسافت به تولید گوشی‌های لومیا ادامه می‌دهد، اما، به‌جای گوشی‌های زیاد، تنها به تولید گوشی‌هایی محدود در رده ارزان‌قیمت، تجاری و پرچمدار اکتفا می‌کند.

 

image

 

این امکان وجود دارد که مایکروسافت گوشی‌های جدید لومیای خود را در نمایشگاه IFA 2015 در ماه سپتامبر در برلین رسما معرفی کند. مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که چهارم سپتامبر برای معرفی دیوایس‌های دارنده ویندوز 10 رویداد خبری برگزار می‌کند.

اگرچه هم نادلا و هم دیگر مسئولان مایکروسافت اعلام کرده‌اند این شرکت به توسعه گوشی‌های همراه ادامه می‌دهد، کاملا مشخص است که اولویت مایکروسافت کامپیوترهای شخصی و ویندوز 10 است؛ همان حوزه‌ای که این شرکت هنوز هم بدون هیچ رقیبی حرف اول را در دنیا می‌زند.

منبع: windowscentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

xlsx

۱۳۹۴/۴/۲۴
Yes

xlsx

۱۳۹۴/۴/۲۳
Sherman Microsoft siasat Gaye Keillor gravy darad va ba hamin in siasat ha mitavaned pishraft konad.

Sina

۱۳۹۴/۴/۲۳
خانم فانی لطفا در پست های آیندتون درباره ویندوز ۱۰ موبایل از خود همین عکس های نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل استفاده کنین که واقعا زیبا هستند و باعث ایجاد یک دیگاه مثبت در ذهن خوانندگان میشه نه این عکس های زشت از گوشی های ارزون قیمت . پیشاپیش مرسی