خانهاخبار
اولین کانسپت از HTC Aero منتشر شد

اولین کانسپت از HTC Aero منتشر شد

چندی است که اخبار مختلفی در رابطه با پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی به گوش می‌رسد. متاسفانه One M9 نتوانست برای این شرکت تجربه موفقی باشد و از همین رو این شرکت تایوانی در حال آماده‌سازی پرچمداری جدید برای پاییز امسال است. حال یک طراح خوش‌ذوق کانسپتی از HTC Aero ساخته و منتشر کرده که دیدنش خالی از لطف نیست.
۱۳۹۴/۴/۲۳

image
اخیرا خبرهای زیادی راجع به پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی به نام HTC Aero شنیده‌ایم و انتظار می‌رود این گوشی را پاییز امسال ببینیم. Aero احتمالا همان قهرمانی است که مدیرعامل اچ‌تی‌سی، خانم Cher Wang، در ماه ژوئن از آن صحبت کرده بود.

براساس آخرین شایعات، Aero چهارمین گوشی اچ‌تی‌سی است که صفحه نمایشی با رزولوشن QHD دارد، اما مشخص نیست آیا اندازه صفحه نمایش این گوشی نیز ۵.۲ اینچی است یا با گوشی کوچک‌تر یا بزرگ‌تری روبروییم. علاوه بر این، دوربین اصلی دستگاه توانایی شکار عکس‌ها را با فرمت RAW دارد و لنزی که روی آن نصب می‌شود حداکثر گشودگی دیافراگم f/1.9 دارد. بعید نیست این بار اچ‌تی‌سی قید دوربین‌های توشیبا را بزند و برای دوربین اصلی دستگاه سراغ سنسور بهتری برود.

اگرچه این اطلاعات اندک است و نمی‌توان با اتکا به آنها رندری از Aero ساخت، تصویری که پیش از معرفی HTC One M9 منتشر شده بود منبع خوبی برای الهام گرفتن Hasan Kaymak، طراح این کانسپت‌ها، بود. البته Kaymak هنوز طرحی از پشت گوشی منتشر نکرده است که دلیل آن را می‌توان به نبود اطلاعات راجع به این گوشی نسبت داد.

همان‌طور که گفتیم، Aero اولین گوشی با صفحه نمایش QHD ساخت این غول تایوانی نیست و پیش از این گوشی‌های One M9+ ،One E9 و One ME هم با نمایشگری با رزولوشن QHD عرضه شده‌اند.

با توجه به آمار مالی بسیار بد اچ‌تی‌سی در سه‌ماهه اخیر، این شرکت واقعا به یک «قهرمان» نیاز دارد. آیا به نظر شما HTC Aero می‌تواند قهرمان این شرکت باشد و اوضاع نابه‌سامان مالی این شرکت را بهبود ببخشد؟

در ادامه می توانید تصاویر رندر از HTC Aero را مشاهده کنید.

image
image
image
image

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

farzad salmani

۱۳۹۴/۶/۳
محمد جان ان شاء الله گوشیت ردیف میشه
ابته من مدل one+ هم داشتم ولی یه 2سالی هست رفتم سراغ آیفون
منتها اگه این مدل گوشی اچ تی سی واقعا تولید بشه مطمئنا میگیرم
چون تنها گوشیه اندرویدی همپای آیفون توی بازار فقط اچ تی سی هستش و بس

محمد شمس

۱۳۹۴/۵/۶
فرزاد جان من هم htc HD2 داشتم و فوق العاده بود و سه ماه پیش هم HTC One MAX رو گرفتم که واقعا باهاش حال کردم که متاسفانه دو هفته پیش از دستم پرتاب شد و به سرامیک گرفت و خم شد :( و دیگه روشن نشد خیلی ناراحتم و حالا بیشتر حس حالش رو متوجه می شم که چقدر عالی بوده البته الان فرستادم که تعمیر بشه البته خوب خیلی برام جالب بود که با وجود اون ظربه محکمی که خورد و طوری خم شد که شاسی فلزی داخلش هم خم شد ولی ال سی دیش ترک هم بر نداشت

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۲۴
دقیقا درسته دوست من و موافقم،
SONY هر سال کلی جایزه به خاطر طراحی و چیزای دیگه برنده میشه که دوستان در جریان نیستن چون طوری که شایستست پوشش خبری داده نمیشه.

Farzad salmani

۱۳۹۴/۴/۲۴
بسيار زيباست....
به عنوان كسي كه كه HTC HD2 داشتم هميشه از اچ تي سي واسم كيفيت و شيك بودن به عنوان خاطره مونده.خدا كنه اين گوشي بتونه اچ تي سي رو از بحران نجات بده چون واقعا حيفه شركتي مثل اچ تي سي كه تو كيفيت و طراحي گوشياش همپاي آيفون هستن ورشكست بشه

yashar htc

۱۳۹۴/۴/۲۴
و اینکه دوستان بهتره به باتری فلای 1 اچ تی سی نگاه بندازن که ببین زمانی که سونی هنوز از یک اسپیکر استفاده میکرد اچ تی سی در باتری فلای دقیقا از این نوع طراحی استفاده کرده