خانهاخبار
آشنایی با مراکز خرید تلفن هوشمند و اقلام دیجیتال تهران: پاساژ پایتخت

آشنایی با مراکز خرید تلفن هوشمند و اقلام دیجیتال تهران: پاساژ پایتخت

معرفی پاساژ پایتخت، امکانات ، دسترسی‌ها، محصولات، کالاها و سایر مشخصات
۱۳۹۴/۴/۲۵

پاساژی برای تمام اقشار
سال 76 بود که  پاساژی به‌نام پایتخت در شمال تهران شروع به فعالیت کرد.

پایتخت در حال حاضر پس از 18 سال یکی از قطب‌های تکنولوژی ایران شده، که می‌تواند تقریبا تمام نیازهای شیفتگان تکنولوژی را برطرف کند؛ در فضایی بالغ بر 35 هزار مترمربع و با بیش از 350 واحد تجاری، اداری و بازرگانی که در دو برج A و برج B و درمجموع 26 طبقه تقسیم شده‌اند.

در این پاساژ محصولاتی مانند  تلفن همراه، لپ‌تاپ، کامپیوتر رومیزی، دوربین ساده و حرفه‌ای، لنز، پرینتر، گجت و لوازم جانبی این دستگاه‌ها را می‌توان یافت. اما اگر از دوستداران محصولات کمپانی اپل هستید، مطمئن باشید این پاساژ خیلی حرفه‌ای خوشحالتان می‌کند! چراکه اکثر فروشگاه‌هایش به عرضه محصولات اپل و تولیدات وابسته‌شان مشغول‌اند. البته خیلی از ابزارها و محصولات خاص دنیای تکنولوژی هم که در کمتر جایی می‌توانید پیدا کنید، در این پاساژ یافت می‌شود. همچنین در طبقه همکف برندهایی همچون سامسونگ، سونی، هوآوی و... غرفه‌هایی برای نمایش تولیدات موبایلی خود گذاشته‌اند که به شما این امکان را می‌دهد که محصولات را از نزدیک ببینید، لمس کنید و جنس، ابعاد، امکانات و سایر جزئیات آنها را بررسی کنید. همچنین در هر استند چند نفر حضور دارند تا به تمام سوالاتتان پاسخ دهند.

در 3 طبقه اول پاساژ پایتخت فروشگاه‌های عرضه مستقیم قرار دارند و در طبقات فوقانی، که دفتر اداری‌اند، بیشتر نمایندگی‌ها و تعمیرکاران حضور دارند. اکثر قطعات الکترونیکی خود را همین‌جا می‌توانید تعمیر کنید. برای حرکت بین طبقات نیز تمام امکانات ممکن وجود دارد: راه‌پله، پله‌برقی، آسانسور شیشه‌ای داخل طبقات تجاری و آسانسور بزرگ‌تر برای جابه‌جایی در کل طبقات اداری و تجاری.

 

image

 

به دوستانی که قصد دارند ابزارها و لوازم الکترونیکی خاصی بخرند یا حتی فقط می‌خواهند با تکنولوژی‌های جدید آشنا شوند، پاساژ پایتخت را توصیه می‌کنم که بهترین مکان برای گردش روزانه است. هرچند فضای چندانی برای استراحت و رفع خستگی ندارد، فست‌فودی در طبقه دوم هست و می‌توانید آنجا نفسی تازه کنید. این پاساژ برای افرادی که به استفاده از اینترنت نیاز دارند کافی‌نتی با سرعت بالا و فضای کافی دارد. ضمنا یک گیم‌نت نیز برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری در این مجموعه فعال است. اگر برای خریدهای جزیی به سوپرمارکت نیاز داشته باشید، لازم نیست از پاساژ خارج شوید، چراکه در طبقه چهارم برایتان فروشگاهی کوچک اما نسبتا کامل در نظر گرفته شده است. پس با خیال راحت و در کنار خانواده می‌توانید در این پاساژ به گشت‌وگذار مشغول شوید.

برای رسیدن به پایتخت می‌توانید از ایستگاه متروی میرداماد به سمت خیابان ولیعصر بروید یا از بی‌آرتی خیابان ولیعصر استفاده کنید. برای شاغلان در پاساژ پارکینگ هم وجود دارد، البته حدود پانصد متر جلوتر از پاساژ پارکینگی عمومی هم هست که تا حدودی مشکل مراجعه‌کنندگان را برطرف می‌کند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

arya. maleki

۱۳۹۴/۵/۱۳
کاملا با شما موافقم.

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۲۸
بد برخوردتر از فروشنده های علاالدین دیگه وجود نخواهد داشت،
انقدرم همه فروشنده ها دارن سیگار میکشن که میری توو دودی میشی.

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۲۸
از سر کوچه خرید کردن شرف داره به علاالدین رفتن ،
من از هرجا خرید کنم امکان نداره برم علاالدین،
علاالدین به درد قاب ارزون قیمت خریدن میخوره فقط اونم طبقات بالاش.

mahdirostami

۱۳۹۴/۴/۲۶
از اعلاادین نخر ندونی جوری سرت کلاه میزارن که خودت نمیفهمی برو از بازار موبایل ایران بخر خیلی از اعلاالدین بهتره

حسین

۱۳۹۴/۴/۲۵
آره هست ولی تنوع اصلا نداره بهتره بری بازار موبایل ایران