خانهاخبار
مایکروسافت با Munchkin کامپیوتری شخصی در جیب شما جای می‌دهد

مایکروسافت با Munchkin کامپیوتری شخصی در جیب شما جای می‌دهد

مایکروسافت تصمیم دارد در فصل پاییز، علاوه بر پرچمداران خود، سخت‌افزارهای جدیدی راهی بازار کند که مهم‌ترین آنها Munchkin است و می‌تواند همچون کامپیوتر شخصی عمل کند.
۱۳۹۴/۴/۲۲

خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که مایکروسافت اواخر امسال می‌خواهد 4 دیوایس جدید راهی بازار کند. اسم رمز این دیوایس‌ها Valora و Munchkin و Murano و Livana عنوان شده و در مورد ویژگی‌های سخت‌افزاری‌شان نیز اطلاعاتی فاش شده است.

طبق گفته‌های سایت MicrosoftInsider.es و منابع آنها، Valora نسل جدید Treasure Tag مایکروسافت است و به‌تازگی گواهینامه FCC دریافت کرده. این ویژگی Motion Guard نامیده می‌شود و هنگامی که فاصله تگ و گوشی از مقدار مشخصی بیشتر شود، هشدار می‌دهد.

image

 

دیوایس‌هایی با نام رمز Ivanna یا Livana نیز احتمالا نسل جدید اسپیکر بدون سیم و بلوتوث MD-12 این شرکت است و Murano نیز نسل جدید و به‌روزشده اشتراک‌گذاری نمایشگر HD-10 و Mircast است.

اما مهم‌ترین خبر در این میان به Munchkin مربوط می‌شود. به نظر می‌رسد این دیوایس با ویژگی‌های سخت‌افزاری موردنیاز برای کامپیوتر شخصی تولید می‌شود؛ چیزی که از برنامه Continuum مایکروسافت انتظار می‌رود. این دیوایس به سکوی اتصال برای پورت‌هایی برای USB و نمایشگر شباهت بسیار دارد. این دستگاه به یک هاب وصل می‌شود و خروجی را به یک نمایشگر می‌فرستد و می‌توان از موس و صفحه کلید نیز استفاده کرد. نتیجه این است که ویندوزفون اکنون می‌تواند همچون کامپیوتر کامل عمل کند و از اپلیکیشن‌های سراسری ویندوز استفاده کند.

image

 

در مورد قیمت این دیوایس‌ها هنوز خبری به دست نیامده، اما به نظر می‌رسد پاییز امسال همراه با پرچمداران جدید لومیا به بازار عرضه شوند. با انتشار خبر مربوط به این گوشی‌ها نیز می‌بینیم مایکروسافت همزمان با پرچمدارانش لوازم سخت‌افزاری زیادی در پاییز به بازار عرضه خواهد کرد.

منبع: windowscentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)