خانهاخبار
با میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی آشنا شوید

با میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی آشنا شوید

چندی است اچ‌تی‌سی سعی می‌کند با عرضه گوشی‌های مختلف در چین بتواند سهم قابل توجهی از بازار پرسود این کشور را به خود اختصاص دهد. روز گذشته اطلاعات میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی از طریق سازمان مخابراتی TENNA در چین لو رفت.
۱۳۹۴/۴/۲۱

روز گذشته اطلاعات گوشی میان‌رده جدیدی از شرکت اچ‌تی‌سی، که به‌زودی در چین هم عرضه می‌شود، از طریق سازمان TENNA لو رفت. HTC D728w، که انتظار می‌رود Desire 728 نام داشته باشد، از پردازنده ساخت مدیاتک استفاده می‌کند و ظاهری شبیه میان‌رده‌های قبلی اچ‌تی‌سی دارد.

 

image

 

پردازنده اصلی این تلفن هوشمند ۸ هسته‌ای است و فرکانس آن روی ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم شده. دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این گوشی یافت می‌شود. در بخش جلویی دستگاه شاهد پنل ۵.۵ اینچی هستیم که صفحه نمایشی با رزولوشن 720P در خود جای داده است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی نیز از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند است.

ابعاد این تلفن هوشمند ۱۵۷.۹×۷۷.۸×۷.۸۷ میلی‌متر است و وزنش نیز ۱۵۰ گرم است. دیزایر ۷۲۸ از نظر طراحی، مخصوصا در بخش جلو، با تلفن‌هایی که اخیرا از اچ‌تی‌سی دیده‌ایم کمی تفاوت دارد. برای مثال، دیگر دو نوار در بالا و پایین قسمت جلویی گوشی به‌منظور قرارگیری بلندگوهای BoomSound وجود ندارد. در عوض، بلندگوهای BoomSound این گوشی تنها بخش کوچکی از قسمت بالا و پایین پنل شیشه‌ای صفحه نمایش را اشغال کرده‌اند و ظاهری شبیه اکسپریا زد ۳ دارند.

قرارگیری بلندگوها به این شکل در جلو دیزایر ۷۲۸ ممکن است نوید تغییری جزئی در طراحی گوشی‌های اچ‌تی‌سی بدهد. همچنین این گوشی، با بدنه پلی‌کربناتی‌اش، در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی، خاکستری، نارنجی و قرمز عرضه می‌شود. هنوز نمی‌دانیم در کدام بازارها شاهد دیزایر ۷۲۸ خواهیم بود، اما این گوشی در کشور چین قطعا عرضه می‌شود.

نظر شما درباره میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی چیست؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)