خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوی کانسپت از آیفون ۸

تماشا کنید: ویدئوی کانسپت از آیفون ۸

هنوز آیفون ۷ هم معرفی نشده که یک طراح خوش‌ذوق کانسپتی از آیفون ۸ طراحی و منتشر کرده است! پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را، که در آن ویژگی‌های مختلف و عجیبی برای آیفون در نظر گرفته شده، از دست ندهید.
۱۳۹۴/۴/۲۱

اگر با روند معرفی آیفون‌ها و نام‌گذاری آنها آشنا باشید، می‌دانید که باید سه سال دیگر منتظر معرفی آیفون ۸ شرکت اپل باشیم. اما همین حالا Jermaine Smit کانسپتی ویدئویی از آیفون ۸ منتشر کرده که دیدنش خالی از لطف نیست.

 

image

 

طراحی آیفون ۸ اسمیت ساده و درعین‌حال عجیب است. در بخش جلویی دستگاه صفحه نمایشی با رزولوشن 2K قرار گرفته و در بخش پشتی نیز صفحه نمایشی با رزولوشن پایین ۴۸۰ پی قرار دارد. دلیل وجود این دو صفحه نمایش کاهش مصرف انرژی دستگاه ذکر شده است. درواقع وقتی کاربر کار معمولی دارد، می‌تواند از صفحه نمایش با رزولوشن ۴۸۰پی استفاده کند و زمانی که می‌خواهد تصاویر را با کیفیت بالا ببیند، سراغ صفحه نمایش 2K می‌رود. علاوه بر این، وجود دو صفحه نمایش باعث شده دوربین جلویی دستگاه حذف شود و به این ترتیب اگر کاربر بخواهد سلفی بگیرد، می‌تواند از صفحه نمایش پشتی و دوربین اصلی دستگاه استفاده کند که رزولوشن بالاتری دارد.

علاوه بر صفحه نمایش دوگانه، این کانسپت از آیفون ۸ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین در لبه کناری دستگاه بخشی مشکی‌رنگ قرار گرفته که وظیفه‌اش گستراندن کیبورد روی سطحی است که گوشی روی آن قرار دارد. به‌واسطه کیبورد لیزری تایپ با آیفون ۸ بسیار راحت‌تر خواهد بود.

اگرچه این ویدئو جذاب است و ویژگی‌های آیفون ۸ هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، بعید است به این زودی شاهد معرفی آیفونی با این ویژگی‌ها باشیم. شاید حتی هرگز آیفونی با ویژگی‌های این کانسپت نبینیم! اما به‌هرحال تماشای این ویدئو خالی از لطف نیست. از شما دعوت می‌کنیم این ویدئوی کانسپت را ببینید.

 

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Kiyan

۱۳۹۵/۸/۱۲
اپل هنوز شارژ بیسیم یا حد اقل شارژ سریع رو توی گوشیاش نیاورده داره تو 3 گیگ رم درجا میزنه تراکم پیکسلیشم که از میان رده های سامسونگ کمتره ولی سازنده این ویدیو خیلی خلاق بوده??اپل فعلا بره کیفیت سخت افزارشو درست کنه بعد بیا ازین گ . ه . ا بخوره

abm

۱۳۹۵/۷/۲۱
اونوقت که من نمی دونستم گوشی چیه فامیلم بهم به فیلم نشون داد که اپل از یه کیبورد لیزری و نمایش توی هوا و نازکی خیلی زیاد و .... داشت که مطمئنا شما هم دید ولی اپل هنوز اونو نزده ???
اونوقت بیاد اینو بزنه؟؟
فکر کنم زمانی یه همچین گوشی میاد به بازار که من دارم تولد 45 سالکیم رو جشن میگیرم نه سال بعد اونم تازه با QHD صفحه نمایش فعلا که توی HD داره درجا میزنه
اگه سال بعد بخواد گوشی بزنه فوقش میاد پردازنده a 11 رو میزاره رزولوشن صفحه رو یک دهم میبره بالا دوتا رنگ براق هم میزنه با قیمت یه کلیه و طحال به علاوه سیستم عامل ios 11 که بیشتر کپی اندرویدشده یه 1 نانومتر هم از حاشیه LCD کم میکنه و باتری شم میکنه 100 میلی آمپر که تا میای گوشی رو قفلش رو باز کنی آلارم بده بعدشم خاموش شه که گوشی نازک شه به عنوان تولد اپل هم یه قابلیت شارژ بیسیم که مال s6 به بعد مد شد رو گوشی بزاره تیم کوک هم بگه ما اولین شرکت خلاق هستیم که این گوشی رو با این مشخصات زدیم تازه لوگوی سیب دست خوردشم گنده تر بزنه تا کلاس مردم رو بیشتر نشون بده ?????

پارسا

۱۳۹۴/۴/۲۴
به آقا یا خانوم apple.اینجانب سه دستگاه اپل داشتم.یکی آیفون 5 اس.هم کدنویسی اندروید کردم و هم objective c برای اپل.کاملا می دونم اپل چی داره و چی نداره.حمایت 64 بیت از آیفون 5اس شروع شده بود ولی الان من هیچ دستگاه اپلی با چهارگیگ رم نمی بینم.در ضمن نوت 4ای که الان دارم به صد تا ؛آیفون می ارزه.تمت.

k.a

۱۳۹۴/۴/۲۴
Aagheii ke migi boro etelaat jam kon,iphonam gooshie khoobie ama khodet etelaat jam kon ke chip e a8 ro khode iphone ke nasakhte...

امین

۱۳۹۴/۴/۲۴
سلام
دوستان جوری سر کمپانیای تولید گوشی دعوا میکنند که انگار مال باباشونه
هرکی به توان و وضعیتش میتونه گوشی بگیره این همه برند وجود داره بخاطر همینه
شماهایی که دم از اطلاعات گوشی میزنید و خودتونو پرپر میکنید اگر اینهمه اطلاعات دارین مبارکتون باشه برین گوشی خوب بگیرین خوشبحالتون سرتون کلاه نمیره
این سایتارو گذاشتن بیایین اطلاعات بدین بدرد بقیه بخوره برای بالا رفتن سطحشون درباره انتخاب گوشی نه میدان جنگ برای عقده گشایی.
بارها تو سایتای مختلف دارم جرو بحثای پوچ منتها به دعوارو میبینم، خواهشا اپل دارا و سایر برندا هرچی دارین مال خودتونه، احتیاج به دعوا نداره این شرکتا دارن جنسشونو میفروشن نه شما براشون مهمین نه اطلاعات شما پس الکی بحثای پوچ و الکی نکنید