خانهاخبار
تماشا کنید: تبلیغ ویدئویی جدید اپل برای آیفون ۶

تماشا کنید: تبلیغ ویدئویی جدید اپل برای آیفون ۶

درحالی‌که به معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیک می‌شویم، این شرکت امروز دو تبلیغ جدید برای آیفون ۶ منتشر کرد تا بار دیگر، پیش از عرضه آیفون‌های جدید، مزایای تلفن هوشمندش را نشان دهد.
۱۳۹۴/۴/۲۰

اپل به‌تازگی دو تبلیغ جدید برای آیفون ۶ منتشر کرده است. اگرچه به زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیک می‌شویم، به نظر می‌رسد اپل با تبلیغ‌های جدید آیفون ۶ می‌خواهد نشان دهد تلفن هوشمند کنونی این غول ساکن کوپرتینو چقدر خوب است.

 

image

 

تبلیغ اول، که «سخت‌افزار و نرم‌افزار» نام دارد، به همکاری فوق‌العاده بین سخت‌افزار داخلی آیفون ۶ و نرم‌افزار آن اشاره می‌کند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، تا کنون اپل خودش پردازنده‌های آیفون‌ها را طراحی کرده است و به همین سبب نرم‌افزار و سخت‌افزار آیفون‌ها متناسب با یکدیگر طراحی شده‌اند تا بهترین عملکرد را ارائه دهند.

 

 

تبلیغ دومی که اپل برای آیفون ۶ منتشر کرده است به رضایت‌مندی ۹۹ درصد مشتریان از آیفون ۶ اشاره می‌کند و بیان می‌کند کاربران چقدر آیفون خودشان را دوست دارند. این تبلیغ را می‌توانید از کانال اپل در YouTube تماشا کنید.

جانشینان آیفون ۶ و ۶ پلاس به احتمال بسیار زیاد در ماه سپتامبر مصادف با شهریورماه سال جاری معرفی می‌شوند. از مشخصات احتمالی آیفون‌های جدید می‌توان به ویژگی Force Touch نمایشگر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K اشاره کرد. انتظار می‌رود آیفون‌های جدید از تاریخ ۱۸ سپتامبر وارد فروشگاه‌های اپل شوند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)