خانهاخبار
مشخصات و تصاویر احتمالی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus افشا شد

مشخصات و تصاویر احتمالی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus افشا شد

این روزها، درحالی‌که اخبار فبلت‌های قدرتمند کمپانی‌های اپل، ال‌جی و سونی بیش‌ازپیش داغ می‌شود، سامسونگ نیز مثل همیشه دست پر به میدان آمده و به‌زودی دو فبلت با نام‌های Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge plus معرفی می‌کند. سری محبوب Galaxy Note تا چند روز دیگر رونمایی می‌شود که مشخصاتش پیش از معرفی رسمی افشا شده است!
۱۳۹۴/۴/۱۹

نسل جدید فبلت‌های سری Galaxy Note سامسونگ به‌زودی معرفی می‌شود و بازار شایعات پیرامون آن نیز بسیار داغ شده است. اکنون تصاویر و مشخصات احتمالی Galaxy Note 5 افشا شده که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در کنار اخبار Note 5، تصاویر و مشخصات پرچمداری جدید با عنوان Galaxy S6 Edge Plus نیز به بیرون درز کرده که به نظر می‌رسد نسخه جدیدی از سری Galaxy Edge با نمایشگری مشابه پرچمدار پیش از خود است.

منبعی که اطلاعات مذکور را افشا کرده ادعا می‌کند که گلکسی نوت 5 به نمایشگری 5.67 اینچی با کیفیت QHD و تکنولوژی Super AMOLED مجهز است. پیش از این نیز سایز نمایشگر این گوشی 5.89 اعلام شده بود که بدین ترتیب عرض دستگاه را از 77.3 میلی‌متر به 70.6 میلی‌متر کاهش می‌دهد.

 

image

 

پردازنده اختصاص‌یافته به نوت 5، با اندکی پیشرفت نسبت به پردازنده موجود در گلکسی اس 6، نسخه جدیدی از Exynos 7420 با نام 7422 است. این پردازنده به مودم داخلی نیز مجهز شده که کمبود حضورش در Exynos 7420 احساس می‌شد.
گوشی دیگری که اخیرا شایعاتی پیرامون تولیدش در شرکت سامسونگ منتشر شده Galaxy S6 Edge Plus نام دارد. این گوشی همانند نسخه پیشین به نمایشگری 5.7 اینچی مجهز شده و پردازش داده‌های آن نیز بر عهده اسنپدراگون 808 است. با توجه به حضور پردازنده مذکور، S6 Edge Plus را می‌توان سومین محصول قدرتمند سامسونگ پس از مدل‌های S820 و S810 دانست. این پردازنده هشت‌هسته‌ای برای اولین بار در LG G4 خودنمایی کرد و، طبق آمار و اطلاعات منتشرشده، عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت.

 

image

 

از جمله دیگر مشخصات گلکسی اس 6 اج پلاس می‌توان به حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و اندروید لالیپاپ نسخه 5.1.1 اشاره کرد. جالب است بدانید دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی این گوشی نیز به OIS و فیلم‌برداری با کیفیت 2160p مجهز شده که شاید نقطه قوتی برای نسخه جدید گوشی‌های Edge سامسونگ باشد.

هر دو دستگاه با پنل‌های شیشه‌ای در قسمت پشتی محافظت می‌شوند که در این صورت طراحی‌شان را از Galaxy S6 به ارث می‌برند؛ البته، با توجه به پنل شیشه‌ای، دیگر از باتری قابل تعویض نیز خبری نخواهد بود. باتری قرارگرفته در نوت 5 جسم غول‌پیکر 4100 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند این دستگاه قدرتمند را ساعت‌ها سرپا نگه دارد.
با توجه به اینکه بسیاری از ویژگی‌های نوت 5، همچون پشتیبانی از کارت حافظه خارجی، همچنان مجهول مانده، برای کسب اطلاعات بیشتر باید چند روزی صبر کرد تا منابع دیگر نیز دست به افشاگری بزنند!

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

ali.sh

۱۳۹۴/۹/۲۹
عالیه میخوامش
از همون اول با اپل حال نکردمو حال نمیکنم.

آرین

۱۳۹۴/۴/۲۲
سلام این سامسونگ کی میخاد دست برداره چند وقت دیگه هر روز یه پرچمدار معرفی میکنه
من فکر کنم این galaxy s6 plusهمون galaxy s7هست نه؟؟؟؟

m.m

۱۳۹۴/۴/۲۰
بنظر شما دوست عزیز دقیقا چه چیزی تو سامسونگ ایول داره؟!سامسونگ پشت کارخونه ش یه مزرعه کشت گوشی ساخته که هی تند تند گوشی پرورش میده!!!!!یکی نیست بگه یکم کمتر تولید کن ولی با کیفیت بیشتر،دنبالت که نذاشتن!!!!!

mehran1545

۱۳۹۴/۴/۱۹
مجبوری تا پرچمدار جدید میاد بدو بدو بری بخری؟! بذار یکم بگذره ارزون تر بخر خودنمایی هزینه داره!!!

Sina

۱۳۹۴/۴/۱۹
سامسونگم خفمون کرد با این پرچمداراش. این چه وضیه آخه هنوز پرچمدار قبلی رو دوماه نیس خریدی سریعا چرچمدار بعدی میاد میزنه تو سر گوشیمون. اه اه اه اهههههه. نه یک نه دوتا.