خانهاخبار
اپل ساخت حدود ۹۰ میلیون آیفون ۶اس را سفارش داده است

اپل ساخت حدود ۹۰ میلیون آیفون ۶اس را سفارش داده است

سال گذشته اپل برای اولین بار آیفون‌هایی با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی معرفی کرد که با استقبال بی‌نظیری مواجه شد، به‌نحوی که همان اوایل مشکلات عرضه محصول ایجاد شد. اما اکنون اپل تعداد سفارشات آیفون ۶اس را بیشتر از سال گذشته در نظر گرفته تا دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نشود.
۱۳۹۴/۴/۱۸

سری «اس» آیفون‌ها همواره تغییرات اندکی نسبت به نسل قبلی‌شان دارند و آیفون‌هایی که پسوند اس ندارند، معمولا پرسروصداترند. اما به نظر می‌رسد امسال این‌گونه نباشد، چراکه، طبق آخرین گزارش‌ها، اپل سفارش ساخت ۸۵ الی ۹۰ میلیون آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس را داده است که در مقایسه با سفارشات ۷۰ الی ۸۰ میلیونی آیفون ۶ در ابتدای عرضه شاهد رشد هستیم.

 

image

 

افزایش سفارشات آیفون عجیب هم نیست، چراکه این شرکت در نیمه اول سال مالی گذشته شاهد رشد ۴۳ درصدی در فروش آیفون‌هایش بوده است. در این مدت اپل توانست ۱۳۵.۶ میلیون آیفون به فروش برساند که رقم فوق‌العاده‌ای است، بنابراین عجیب نیست این بار برای آیفون‌های جدید شاهد افزایش تعداد سفارشات اپل باشیم.

اگر به یاد داشته باشید، در زمان عرضه آیفون ۶ها اپل با مشکل تامین این محصول روبرو بود، به‌نحوی که تیم کوک در مصاحبه‌ای گفت: «به نظر می‌رسد آیفون ۶ تنها در سیاره زمین عرضه نمی‌شود!»

مشکلات سفارش آیفون ۶ تا ماه ژانویه نیز برقرار بود و از آن زمان به بعد مشتریان توانستند آیفون جدید را بدون تاخیر خریداری کنند. در گزارشی که درباره تعداد سفارش ساخت اپل منتشر شده، بار دیگر صفحه نمایش‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی با قابلیت فورس تاچ تایید شده‌اند. همچنین احتمال عرضه آیفون ۶ اس در رنگی به‌جز خاکستری فضایی، نقره‌ای و طلایی هم شنیده می‌شود.

نظر شما درباره آیفون‌های جدید چیست؟

منبع: Cult of Mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ali

۱۳۹۴/۴/۱۹
اگه بیاد بنظرتون قیمتش چند میشه ؟؟؟؟؟

amir.nasri

۱۳۹۴/۴/۱۸
احتمال این هم هست که برنامه ش برای زمان عرضه ی آیفون 7 فرق داره...
البته صرفا یه حدسه...

یاشار

۱۳۹۴/۴/۱۸
دوست عزیز دقیقا در شهریور معرفی میشود و قبل از چند هفته ان گلکسی نوت 5 رو نمایی می شود ولی ایفون 6 پلاس بهتر است این اظر منه ممنون

امیر

۱۳۹۴/۴/۱۸
چووم شایدم زیاد بشه

علی

۱۳۹۴/۴/۱۸
چه زمانی معرفی و عرضه میشه؟؟ممنون