خانهاخبار
سیستم عامل iOS 8.4 اکنون روی بیش از ۴۰ درصد آی‌دیوایس‌های اپل نصب شده است

سیستم عامل iOS 8.4 اکنون روی بیش از ۴۰ درصد آی‌دیوایس‌های اپل نصب شده است

تنها ۸ روز از عرضه iOS 8.4 می‌گذرد، اما در همین مدت کم این نسخه از سیستم عامل آی‌او‌اس روی بیش از ۴۰ درصد دستگاه‌های اپلی نصب شده است که نرخ قابل توجهی به حساب می‌آید. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا دلایل این رشد بسیار خوب را بررسی کنیم.
۱۳۹۴/۴/۱۸

تنها 8 روز پس از عرضه نسخه ۸.۴ سیستم عامل iOS، این نسخه روی بیش از 40 درصد دستگاه‌های اپل نصب شده است. به احتمال بسیار یکی از دلایلی که این نسخه iOS به‌سرعت روی دستگاه‌های اپلی نصب شده اپل موزیک است، چراکه برای فعال‌سازی سرویس پخش موسیقی آنلاین اپل کاربران باید این نسخه iOS را نصب کرده باشند.

در کنار سرویس اپل موزیک، یکی دیگر از دلایلی که برای به‌روز کردن آیفون‌ها و آیپدها به iOS 8.4 وجود دارد از بین رفتن برخی باگ‌ها و رابط کاربری جدید اپلیکیشن پخش موسیقی iOS است. اما قطعا اپل موزیک دلیل اصلی این رشد سریع در طی ۸ روز بوده، به نحوی که کارشناسان Mixpanel این رشد سریع در به‌روز شدن دستگاه‌های اپلی به iOS 8.4 را تهدیدی برای سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای دانسته‌اند. در واقع به‌روز شدن ۴۰ درصد از دستگاه‌های اپل به iOS 8.4 به این معنی است که اکنون میلیون‌ها نفر به سه ماه پخش موسیقی رایگان سرویس اپل دسترسی دارند.

 

image

 

بعد از اتمام اشتراک سه‌ماهه رایگان کاربران می‌توانند به‌ازای پرداخت ماهانه ۱۰ دلار، اپل موزیک را برای حساب کاربری خود تمدید کنند که این رقم دقیقا برابر سرویس موسیقی اسپاتیفای است. اما اپل، علاوه بر این، با دریافت ۱۵ دلار به‌ازای هر ماه می‌تواند به ۶ نفر از اعضای خانواده شما نیز اشتراک اپل موزیک بدهد که این مدل اشتراک از طریق فعال کردن Family Sharing امکان‌پذیر است. اشتراک ماهی ۱۵ دلار برای ۶ نفر از اعضای خانواده قیمتی بسیار رقابتی و به‌صرفه است که دیگر سرویس‌های استریم موسیقی، نظیر اسپاتیفای، مشابه آن را ندارند.

دیگر مزیت اپل موزیک نسبت به سایر سرویس‌های موسیقی Beats 1 Radio است. این رادیوی اینترنتی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته به‌طور جهانی فعال است.

iOS 8.4 با آیفون ۴اس به بالاتر و آیپد ۲ به بالاتر و همچنین آیپاد تاچ نسل پنجم سازگار است و دارندگان این محصولات هم‌اکنون می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

همچنین، مانند همیشه، با عرضه نسخه جدید iOS نصب نسخه‌های قدیمی غیرممکن شده است و دیگر نمی‌توان با iTunes نسخه ۸.۳ این سیستم عامل را روی دستگاه‌های اپلی نصب کرد. در گذشته افرادی که آیفونشان را جیلبریک می‌کردند، گاهی مجبور بودند برای جیلبریک دوباره دستگاه خود، به نسخه قبلی iOS بازگردند یا به‌اصطلاح Downgrade کنند؛ اما با توجه به اینکه نسخه ۸.۴ از iOS هم قابل جیلبریک است، دیگر نگرانی‌ای برای این دسته کاربران هم وجود ندارد.

منبع: iPhoneHacks

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

جی اس ام

۱۳۹۴/۴/۱۹
خبری در این مورد از هیچ منبع موثقی هنوز منتشر نشده

مهرشاد

۱۳۹۴/۴/۱۹
سلام
دوست عزیز اونطور که من از دوستانم شنیدم...ios 8.4 شدیدا باطری مصرف میکنه...
ایا شما اطلاعی از این مطلب دارید؟
درسته؟
ممنون