خانهاخبار
با مدل جدید گوشی‌های تاشو اندرویدی سامسونگ آشنا شوید

با مدل جدید گوشی‌های تاشو اندرویدی سامسونگ آشنا شوید

گوشی‌های تاشو هنوز هم در کشورهای شرق آسیا طرفداران خاص خود را دارند و حالا به نظر می‌رسد سامسونگ در تدارک گوشی هوشمند تاشو با دو صفحه نمایش لمسی مختص بازار چین است.
۱۳۹۴/۴/۱۸

دیرزمانی است که دیگر از گوشی‌های تاشو در بازار خبری نیست و تولیدکنندگان تلفن همراه خط تولید این مدل از گوشی‌ها را، که زمانی طرفداران پروپاقرصی داشت، تعطیل کرده‌اند. ولی در شرق قاره کهن همه چیز فرق می‌کند. در شرق آسیا هنوز هم گوشی‌های تاشو خریدار دارند، درنتیجه عجیب نیست اگر سازندگان تلفن همراه گوشی‌های تاشو به‌سبک امروزی را اختصاصا برای این منطقه روانه بازار کنند.

سامسونگ یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه است. در حال حاضر چند مدل مختلف از گوشی‌های تاشو هوشمند این شرکت در بازار کشورهای شرق آسیا مثل کره جنوبی و چین به فروش می‌رسد و اکنون خبر رسیده مدلی جدید از این گوشی‌ها، که احتمالا از پردازنده اسنپدراگون 808 کوالکام بهره می‌گیرد، به‌زودی در بازار دیده خواهد شد.

 

image

 

بر اساس اطلاعات تازه منتشرشده، این گوشی، که فعلا با شماره مدل SM-G9198 شناخته می‌شود، از دو نمایشگر 3.91 اینچی استفاده می‌کند که یکی از آنها در پشت گوشی قرار دارد. هر یک از این نمایشگرها کیفیتی برابر با 768 در 1280 پیکسل دارد و با فناوری سوپرآمولد ساخته شده است.
برخلاف گوشی‌های هوشمند فعلی، که به سمت سبک‌تر و نازک‌تر شدن حرکت می‌کنند، SM-G9198 با داشتن ابعادی به اندازه 119.7 در 66.6 در 16.7 میلی‌متر و وزنی برابر با 191 گرم اصلا قرار نیست تلفنی سبک و باریک باشد. در پشت گوشی، علاوه بر نمایشگر دوم، دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه فلش LED نیز دیده می‌شود و در قسمت داخلی و بالای نمایشگر اصلی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی جای گرفته است.

همان‌طور که گفتیم، قرار است در این گوشی تاشو از پردازنده اسنپدراگون 808 استفاده شود؛ پردازنده‌ای 6 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز که قابلیت اتصال به شبکه LTE نیز دارد. علاوه بر این SM-G9198 دارای 2 گیگابایت رم است و حافظه داخلی‌اش 16 گیگابایت است که البته توسط کارت Micro SD تا 128 گیگابایت دیگر قابل افزایش است.
این گوشی تاشو اندرویدی نسخه 5.1.1 اندروید را روی خود دارد، اما، همانند مدل قبلی، تنها در بازار کشور چین عرضه می‌شود.

منبع: phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ایلیا

۱۳۹۶/۹/۸
من آخرش نفهمیدم از کجا می تونم یکی از این گوشی های تاشو هوشمندو گیر بیارم. خیلی ازشون خوشم میاد .

جی اس ام

۱۳۹۴/۴/۱۹
این مدل جدید این سری هست که با پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۸ عرضه میشه دوست عزیز

saeed

۱۳۹۴/۴/۱۹
واقعا خسته نباشید.1 سال پیش اشنا شدیم.فکر کنم از رده خارج شد.

بهروز

۱۳۹۴/۴/۱۸
امیدوارم داخل ایران هم بیاد .چون برای پدر من بهترین انتخابه.

مهدی

۱۳۹۴/۴/۱۸
مدل قبلی که تو ایرانم بود.آل دیجیتال داشت.