خانهاخبار
به‌روزرسانی کورتانا از ویژگی‌های احتمالی ویندوز 10 موبایل خبر می‌دهد

به‌روزرسانی کورتانا از ویژگی‌های احتمالی ویندوز 10 موبایل خبر می‌دهد

مایکروسافت در آپدیت جدید کورتانا بخش interest را در این دستیار صوتی گسترش داده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کرده است تا بتواند بهتر جوابگوی خواسته‌های کاربران باشد.
۱۳۹۴/۴/۱۸

پس از پیشرفتی که قرار است در دستیارهای صوتی گوگل و اپل، یعنی گوگل ناو و سیری، شاهد باشیم و وعده‌های بسیاری که در مورد آنها داده شده، حال ظاهرا مایکروسافت هم به فکر افتاده تا تغییراتی در دستیار صوتی‌اش ایجاد کند و عملکردش را بهبود ببخشد.

دستیار صوتی مایکروسافت، کورتانا، فعلا تنها در برخی کشورها با بهبودهایی همراه بوده و این تغییرات هم رسما اعلام نشده است. این‌طور به نظر می‌رسد که بهبودهای کورتانا هنوز قطعی نیست. کورتانا در برخی کشورها از جمله هند به‌صورت نسخه آلفا و در برخی کشورهای دیگر از جمله بریتانیا به‌صورت نسخه بتا عرضه شده است.

 

image

 

دستیار صوتی مایکروسافت با آپدیت 8.1 ویندوزفون به این سیستم عامل آمد و حالا در آپدیت جدیدی که منتشر شده برای نسخه آلفا بخش interest کورتانا دسته‌بندی‌های جدیدی اضافه کرده است. تا پیش از این انتخاب در بخش interest بسیار محدود بود و تنها گزینه‌های news و weather پیش روی کاربران نسخه آلفا کورتانا قرار داشت. اکنون گزینه‌های کاربردی دیگری همچون trip planner ،daily routin ،local event و... به منوی interest اضافه شده است. به نظر می‌رسد کورتانا هم مانند دیگر رقبایش می‌خواهد با گرفتن اطلاعات بیشتر از کاربر پیشنهادات مفیدتری به وی ارائه دهد.

هنوز مشخص نیست این آپدیت برای چه بازارهایی عرضه شده است، اما به‌هرحال مایکروسافت با انتشار ویندوز 10 موبایل حتما تغییرات بسیاری هم در دستیار شخصی‌اش ایجاد می‌کند تا از رقبایش عقب نماند.

منبع: windowscentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

behroozexe

۱۳۹۴/۴/۱۸
این ماکروسافت مثل اینکه کمر همت بسته تا دوباره بیاد داخل میدون