خانهاخبار
با ظاهر Galaxy Note 5 آشنا شوید

با ظاهر Galaxy Note 5 آشنا شوید

زمان زیادی تا نمایشگاه IFA در شهر برلین نمانده و اکنون ویدئویی از رندر سه‌بعدی گلکسی نوت ۵ منتشر شده است که تمام جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. این ویدئو مهر تاییدی است بر شایعاتی که درباره طراحی این گوشی منتشر شده بود.
۱۳۹۴/۴/۱۶

اکنون دیگر کمتر از دوماه به شروع نمایشگاه IFA 2015 در شهر برلین باقی مانده است و عجیب نیست که تصاویری شماتیک از گلکسی نوت ۵ ببینیم. علاوه بر تصاویر آیفون ۶اس، شب گذشته ویدئویی از رندر سه‌بعدی گلکسی نوت ۵ در حساب توییتر OnLeaks منتشر شد که این گوشی را در تمامی زوایا نشان می‌دهد. پیش از این عکس‌های قاب محافظ گلکسی نوت ۵ نیز منتشر شده بود که ظاهر نوت ۵ را مشابه اس۶ نشان می‌داد. اکنون با این ویدئو می‌توانیم تقریبا مطمئن شویم که نوت ۵ نسخه‌ای بزرگ‌تر از گلکسی اس۶ است. البته همچنان تفاوت‌هایی در طراحی این دو گوشی سامسونگ وجود دارد.

 

image

 

در قسمت پشتی گلکسی نوت ۵ پوشش شیشه‌ای به سمت بدنه دستگاه خم شده است. همچنین شیاری که در لبه فلزی اس۶ وجود داشت دیگر در این گوشی دیده نمی‌شود. علاوه بر این تغییرات، نوت ۵ برخی ویژگی‌های اس۶ را به ارث برده است. برای مثال، از شیار کارت حافظه جانبی در این گوشی خبری نیست. همچنین، به‌احتمال زیاد، باتری دستگاه هم غیرقابل تعویض است. لنز دوربین دستگاه از بدنه بیرون زده است و، با احتساب این لنز بیرون‌زده، ضخامت گوشی به ۱۰ میلی‌متر می‌رسد.

انتظار می‌رود درون این رندری که از نوت ۵ می‌بینیم شاهد پردازنده Exynos 7422 باشیم. صفحه نمایش دستگاه نیز ۵.۷ اینچی با رزولوشن 2K خواهد بود. باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری و سنسور اثر انگشتی همانند اس۶ نیز در این گوشی یافت می‌شود. متاسفانه شاید نکته منفی سخت‌افزار گوشی را بتوان نبودن پورت USB Type-C دانست. پیش‌تر در خبرها شنیده بودیم گلکسی نوت ۵ پورت یو‌اس‌بی سی دارد، اما متاسفانه با این رندرها بار دیگر وجود نداشتن این پورت تایید شد. در ادامه می‌توانید این ویدئو از رندر گلکسی نوت ۵ را ببینید.

 

 

منبع: @OnLeaks

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

kaveh

۱۳۹۴/۵/۲
نوت ۵ صفحه نمایشش ۴k الترا پیکسله با تراکم پیکسل تقریبی ۷۷۰
رمش ۴ گیگه
باتریشم ۴۱۰۰ میلی آمپره

چشم سبز

۱۳۹۴/۴/۲۱
داداشای گلم مطمعن باشین که حتما نوت 5 ادج هم میاد بازار ...سامسونگ واسه ایرانیا حتما این مدل رو میزنه چون بیشتر خریدارای سامسونگ ایرانین......هههه

MM

۱۳۹۴/۴/۱۸
این که HTC ONE M9 :/

mohammad

۱۳۹۴/۴/۱۶
نه دوست عزیز خود سامسونگ اعلام کرده که ادج نیست

شهراد

۱۳۹۴/۴/۱۶
حتما خواهد بود، طبق سنت تازه شکل گرفته سامسونگ ، 2 مدل اصلی شرکت که سری S و Note هستند علاوه بر داشتن مدل معمولی مدل ادج هم دارند که. به نظر من باید سری ادج رو اختصاصی کنه!