خانهاخبار
تلفن هوشمند Asus Pegasus 2 Plus رسما معرفی شد

تلفن هوشمند Asus Pegasus 2 Plus رسما معرفی شد

چندی است که شرکت ایسوس در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعال‌تر شده و اخیرا گوشی میان‌رده‌ای در کشور چین معرفی کرده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با این گوشی میان‌رده بیشتر آشنا شویم.
۱۳۹۴/۴/۱۵

اواخر هفته گذشته، ایسوس سری تلفن‌های پگاسوس خود را با یک تلفن جدید به‌نام Pegasus 2 Plus به‌روز کرد. این گوشی در نمایشگاهی در چین معرفی شد و از نظر فنی، یک گوشی میان‌رده به حساب می‌آید.

پردازنده اصلی این دستگاه میان‌رده اسنپدراگون ۶۱۵ است که معماری ۶۴ بیتی دارد. پیش از این نیز اسنپدراگون ۶۱۵ را در اکسپریا ام ۴ آکوآ دیده بودیم. علاوه بر این پردازنده ۸ هسته‌ای، سه گیگابایت حافظه رم و یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی هم در Pegasus 2 Plus یافت می‌شود. دوربین اصلی دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در بخش جلویی وظیفه ثبت سلفی‌های کاربر را دارد. این مشخصات سخت‌افزاری از یک باتری حجیم ۳۰۳۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرد. همچنین این گوشی در نسخه دوسیم‌کارته عرضه می‌شود.

 

image
image

 

این دستگاه با اندروید ۵.۱.۱ لالیپاپ همراه با آخرین نسخه رابط کاربری ZenUI عرضه می‌شود. رنگ‌بندی این گوشی نیز تنها به رنگ‌های طلایی رزی و سفید محدود می‌شود. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه و کشورهایی که پگاسوس ۲ پلاس در آنها عرضه می‌شود در دسترس نیست، اما قطعا بازار چین یکی از اولین جاهایی است که این گوشی را آنجا خواهیم دید.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ممل

۱۳۹۴/۵/۹
قیمتگذاری شده؟ کی وارد یازار ایران میشه؟

اصغر

۱۳۹۴/۵/۷
این کجاش میان ردس...اینکه عالیه.8 هسته ای و 3 گیگ رم دیگه میان رده محسوب نمیشه.خیلی خیلی بالا نیست ولی خیلی خوبه

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۱۵
بهترین قسمت asus مناسب بودن قیمت محصولاتش هست.

شهاب

۱۳۹۴/۴/۱۵
من فک کردم HTC OneM8 خیلی شبیه