خانهاخبار
امیدها به عرضه نسل دوم عینک گوگل قوت گرفت

امیدها به عرضه نسل دوم عینک گوگل قوت گرفت

به‌تازگی تصویری از اطلاعات مربوط به FCC ID دستگاهی ناشناخته در اینترنت منتشر شده که گمان می‌رود به نسل دوم عینک گوگل مربوط باشد. در صورت صحت این اطلاعات، می‌توان امیدوار بود که نسل دوم عینک گوگل مراحل پایانی تولیدش را پشت سر می‌گذارد و در آینده نزدیک معرفی می‌شود.
۱۳۹۴/۴/۱۴

اوایل سال میلادی جاری شایعه‌ای در مورد پروژه گوگل گلس به گوش رسید مبنی بر این که گوگل دیگر قصد ندارد توسعه این عینک هوشمند را ادامه دهد. این شایعه زمانی قوت گرفت که برنامه آزمایش گوگل گلس متوقف شد و کاربران دیگر فرصت خرید این گجت گران‌قیمت و آینده‌نگرانه را پیدا نکردند. اما دیری نپایید که مسئولان این شرکت این شایعه را تکذیب کردند و گفته شد پروژه گوگل گلس به توسعه خود ادامه می‌دهد.

پیش از متوقف شدن برنامه آزمایش گوگل گلس، خبرهایی از نسل دوم عینک گوگل منتشر شده بود و حالا اگر اطلاعاتی که از کمیته ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) درز پیدا کرده صحت داشته باشد، می‌توان امیدوار بود که Google Glass 2 در حال تکمیل و آماده شدن است.

 

image

 

از آنجا که FCC ID لورفته بسیار شبیه FCC ID نسل اول عینک گوگل است، می‌شود امیدوار بود که عبارت A4R-GG1 مربوط به Google Glass 2 باشد. همچنین این دستگاه تمام ویژگی‌های ارتباطی (از جمله وای‌فای و بلوتوث) را شامل می‌شود که ابزارهای پوشیدنی  به آن نیاز دارند.

نسل اول عینک گوگل با دو مشکل بزرگ مواجه بود: قیمت بالا و نقض حریم خصوصی افراد. حال باید دید اگر گوگل واقعا نسل دوم گوگل گلس را تولید کرده باشد، چه تفاوت‌هایی با نسخه قبلی دارد و آیا قیمتش به حدی خواهد بود که افراد بیشتری بتوانند به‌راحتی تهیه‌اش کنند یا خیر.

منبع: phonearena.com

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)