خانهاخبار
گوشی‌هایی که واقعا عمر باتری خوبی دارند!

گوشی‌هایی که واقعا عمر باتری خوبی دارند!

«کاش بیشتر دوام می‌آورد!» این جمله را زمانی می‌گوییم که کار مهمی با گوشی‌مان داشته‌ایم و همین‌جا با پیغام بدی از گوشی‌مان مواجه شده‌ایم: Battery low!
۱۳۹۴/۴/۱۵

یکی از نکات مهمی که همه ما از گوشی همراهمان توقع داریم این است که وقتی کار مهمی با گوشی داریم، خاموش و بدون شارژ نبینیمش. برای گوشی هوشمند دوام شارژ یک‌روزه استاندارد مناسبی است، اما اگر استفاده سنگین کنید، حتما کمتر از یک روز دوام می‌آورد و مجبورتان می‌کند دربه‌در دنبال شارژر بگردید! مشکل دیگری که برای این نوع باتری‌ها پیش می‌آید کاهش تدریجی عمر و استقامت آنهاست که از همین تعداد دفعات زیاد شارژ  نشئت می‌گیرد.
اگر دنبال گوشی‌هایی با دوام شارژ بالایید، ما برایتان فهرستی از آنها آماده کرده‌ایم:

 

Samsung Galaxy S6 Active

یکی از مدل‌های سرسخت سامسونگ که در تست‌های سه‌مرحله‌ای پخش ویدئو توانست 16 تا 18 ساعت دوام بیاورد. شاید در همه گوشی‌ها نتوان باتری 3500 میلی‌آمپری جاسازی کرد، اما مهم این است که این باتری در S6 Active وظیفه‌اش را به‌خوبی انجام می‌دهد، چرا که شارژ وایرلس و شارژ سریع و اقسام این فناوری‌ها اولویت‌های بعدی کاربر است.

 

image

 

+ZTE Grand Max

اگر به برند زدتی‌ای علاقه داشته باشید و بتوانید با ضعف‌های این فبلت کنار بیایید، می‌توانید از 16.5 ساعت دوام باتری، آن هم در حالت پخش ویدئو، لذت ببرید. این فبلت با بهره‌گیری از باتری 3200 میلی‌آمپری توانسته بدنامی باتری را از فبلت‌های 6 اینچی دور کند. یک پیشنهاد: روشنایی صفحه گوشی را در حالت Auto-dimmed بگذارید.

image

 

Motorola Droid Turbo

نام Turbo برای این مدل واقعا بامسما و جایز است! چرا که با داشتن باتری 3900 میلی‌آمپری، از تکنولوژی شارژ سریع نیز بهره می‌گیرد و همچنین در تست‌های پخش ویدئو توانست 14 ساعت و 45 دقیقه دوام بیاورد که امتیاز خوبی است. از طرف دیگر، این گوشی در حالت مکالمه مداوم نیز می‌تواند 34 ساعت دوام بیاورد.

image

 

LG G Vista

شاید ال‌جی جی ویستا با پردازنده اسنپدراگون 400 و صفحه نمایش 720p فبلت فوق‌العاده قدرتمندی نباشد، اما، با توجه به قیمت و طول عمر باتری بالایی که دارد، واقعا به‌صرفه است. این مدل هم در تست‌های پخش ویدئو توانست 14 تا 17 ساعت دوام بیاورد.

image

 

Blackberry Passport

با وجود طراحی عجیب مربعی، این محصول یک گوشی خوش‌دست با کیبورد فیزیکی است که، با داشتن باتری مقاوم، می‌تواند 26 ساعت عمر باتری ارائه دهد و، برعکس مدل‌هایی مثل Z10 و...، آبروی باتری گوشی‌های بلک‌بری را حفظ کند!

image

 

ZTE ZMax

یک فبلت نسبتا ورزشی با 5.7 اینچ صفحه نمایش، دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی‌آمپری که آن را یکی از فبلت‌های به‌صرفه میان‌رده بازار کرده و همچنین، با دوام باتری 16 ساعت و 43 دقیقه‌ای، عمر باتری بالایی دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

حمید

۱۳۹۴/۴/۲۲
اطلاعاتتون کمه باید گوشی lenovo p70 رو می گفتید باتریش 4000 هست و سخت افزار فوق العاده ای داره و از شارژ سریع هم بهره میبره.... قیمتش هم مناسبه

Mehrdad

۱۳۹۴/۴/۲۲
احسان عزیز، مرسی از انتقاد شما. ولی این مطالب به صورت مقطعی بوده و کاملا" بی طرفانه نوشته می شوند. همانطور که در مقاله های قبلی دیده اید، جی اس ام این گونه مقالات را بر اساس آزمایشات انجام شده منتشر می کند. شاید در مطلب بعدی درباره ی باتری خوب گوشی های نوکیا، مایکروسافت و ... باشد.

Mehrdad

۱۳۹۴/۴/۲۲
دوست عزیز، این مطلب با توجه به گوشی های کمتر شناخته شده در زمینه ی باتری تهیه شده، وگرنه شکی در بالا بودن عمر باتری Z3 نیست.

محسن

۱۳۹۴/۴/۱۷
پس زد3 سونی چرا تو لیست نبود! باتری دو روز کارکرد

احسان

۱۳۹۴/۴/۱۶
سلام ..داداش ببین اگر واقعا برات مهمه که کاربران رو سایتت چه فکری میکنن..پس اجتماعی رفتار کن..از همه ی برند ها بزار..نوکیا..میکروسافت و ... .