خانهاخبار
پرچمدار اپل، iPhone 6s، به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

پرچمدار اپل، iPhone 6s، به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز می‌شود

در مدتی نسبتا طولانی دوربین گوشی‌های اپل از سنسورهای 8 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند که از کیفیت نسبتا بالایی نیز برخوردارند، اما گاهی، برای بهبود و پیشرفت، تغییراتی نیز لازم است. به همین دلیل، مهندسان اپل در پرچمدار 2015 این کمپانی سنسوری 12 مگاپیکسلی قرار می‌دهند.
۱۳۹۴/۴/۱۲

همان‌طور که می‌دانید، وظیفه مونتاژ و تولید برخی قطعات موردنیاز محصولات اپل بر عهده کمپانی چینی Foxconn است و پرچمداران 2015 اپل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اخیرا یکی از کارمندان فاکس‌کان در اقدامی عجیب تصاویری از نمونه طراحی‌شده iPhone 6s را در حساب شخصی‌اش در وب‌سایت Weibo قرار داده که سبب لو رفتن اطلاعاتی از این گوشی شده است.

طبق نوشته‌هایی که در متن و تصویر مذکور مشاهده می‌شود، آیفون 6s از دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد که قابلیت ثبت تصاویر 4K را نیز دارد. این دوربین فیلم‌برداری حرکت آهسته یا Slow Motion را نیز در زمره امکاناتش قرار داده که با سرعت 240 فریم بر ثانیه تصویربرداری می‌شود.

 

image


پیش از این نیز شایعاتی درباره مشخصات احتمالی اسمارت‌فون و فبلت 2015 اپل در فضای مجازی منتشر شده بود که از جمله آنها می‌توان به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، فضای رم 2 گیگابایتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و پشتیبانی از اتصالات پرسرعت LTE از نوع Category 6 اشاره کرد. ناگفته نماند که iPhone 6s و iPhone 6s Plus بین اعضای کمپانی اپل به‌ترتیب با کدهای N66 و N71 شناخته می‌شوند.

به‌نقل از برخی خبرگزاری‌ها، پرچمداران اپل هم‌اکنون وارد خط تولید شده‌اند و، طبق رسم سالانه‌ای که پس از معرفی iPhone 5 بنا شد، احتمالا در ماه سپتامبر رونمایی می‌شوند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

just Apple

۱۳۹۴/۴/۱۶
حسودن بعضیا دیگه. باید با ایفون کار کرد تا بفهمی چیه

:)

۱۳۹۴/۴/۱۳
اگر مشخصاتش این باشه عالیه

Ehsan

۱۳۹۴/۴/۱۳
Kheyli ali bod