خانهاخبار
لومیا 940XL: تراشه اسنپدراگون 810 و دوربین 20 مگاپیکسلی

لومیا 940XL: تراشه اسنپدراگون 810 و دوربین 20 مگاپیکسلی

شایعاتی که در مورد پرچمدار سری لومیا مایکروسافت به گوش می‌رسد هر روز بیش‌ازپیش رنگ حقیقت به خود می‌گیرد. نتایج بنچ‌مارک GFXBench از تراشه اسنپدراگون 810، نمایشگر QHD و دوربین 20 مگاپیکسلی این گوشی خبر می‌دهد.
۱۳۹۴/۴/۹

شایعات پیرامون پرچمدار جدید مایکروسافت با نزدیک شدن به انتشار نسخه نهایی ویندوز 10 بیشتر شده، زیرا احتمال می‌رود پرچمدار جدید همراه با ویندوز 10 معرفی شود. تا کنون آنچه در مورد گوشی گفته می‌شد تنها شایعات درزکرده از گوشه‌وکنار بود، اما اکنون خبرهایی از بنچ‌مارک‌های معتبر شنیده می‌شود که احتمالات را به یقین نزدیک می‌کند.

سایت بنچ‌مارک GFXBench برای پرچمدار آینده مایکروسافت، یعنی لومیا 940 XL، از پردازنده اسنپدراگون 810 کوالکام به‌عنوان قلب تپنده این اسمارت‌فون خبر می‌دهد. اگرچه مدل تراشه صریحا در این بنچ‌مارک گفته نشده، پردازنده گرافیکی این گوشی آدرنو 430 ذکر شده است. همان‌طور که می‌دانید، آدرنو 430 پردازنده گرافیکی تراشه اسنپدراگون 810 است.

 

image

این بنچ مارک همچنین از صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 QHD برای گوشی لومیا 940 XL خبر می‌دهد (که پیش از این هم در گزارش AdDuplex ذکر شده بود). در این بنچ‌مارک میزان حافظه رم گوشی 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی 14 گیگابایت ذکر شده و این در حالی است که شایعات از حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی برای این گوشی حکایت داشت.

این بنچ‌مارک دوربین 20 مگاپیکسلی پشت گوشی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی را که در شایعات گفته شده بود تایید کرده است. در شایعات همچنین حرف از اسکنر عنبیه چشم بود که البته این خبر هنوز تایید نشده است.

انتظار می‌رود گوشی لومیا 940 و نمونه بزرگ‌ترش، لومیا 940 XL، اولین اسمارت‌فون‌هایی باشند که با ویندوز 10 موبایل عرضه می‌شوند که از ابتدا روی آنها نصب شده است. به همین دلیل احتمالا این دو گوشی در نیمه‌های ماه سپتامبر روانه بازار می‌شوند.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

amir.nasri

۱۳۹۴/۴/۹
آخه چرا 810...؟؟
میخواد گند بزنه تو گوشی...؟؟؟
:((

سینا

۱۳۹۴/۴/۹
یعنی رمش 3 گیگ بوده همچنین حافظه داخلیشم 32 گیگه و مموری میخوره

سینا

۱۳۹۴/۴/۹
1.5 گیگ رم یعنی 1.5 گیگ فضای خالی داشته موقع تست